Help PROBLEEM

Hallo iedereen :]

ik ben heel erg verliefd op een jongen, hij kent mij en we hebben een paar keer samen gefietst, hij heeft 1 x naar mij geknipoogt en hij zit met mij op gitaar les dus ik zie hem daar ook. een paar meisjes uit mijn klas weten dat ik heb heel leuk vind

nou een meisje uit mijn klas zegt heel de tijd;ik zag hem enz ongeveer bijna elke dag en ze zegt dat hij dikke lippen heeft en een snor ? slaat nergens op want dat heeft hij niet. zij probeerde mij ook een keer jaloers te maken, toen zij ik tegen haar die jongen vind ik knap(een andere ongeveer paar maanden gelden) en toen zij zij die vind ik ook knap en toen probeerde ze me heel de tijd jaloers te maken ;l en ik ben echt bang dat ze hem op hyves toevoegt en gaat zeggen dat ik verliefd op hem ben enz (die jongen waar ik verliefd op ben)

sorry een beetje een ingewikeld verhaal maar ik voel me echt ongelukkig
wat moet ik doen en hoe kan ik die jongen laten zien dat ik hem leuk vind ? (kan niet via hyves want die heb ik niet (geen tijd voor) ;p

die jongen zit trouwens bij mij op school

schrijf een liefdeslied en speel het op de gitaar voor hem

Sowieso tegen haar zeggen dat ze dat niet moet doen, dat zou echt een naaistreek zijn.
En als ze het wel doen; dan moet je er niks van aantrekken. Misschien vindt hij jou ook wel leuk en zorgt zij er juist voor dat jullie bij elkaar komen!
Je moet je proberen niet teveel van anderen aan te trekken.

Je kan er natuurlijk ook nog voor zorgen dat jij eerder bent dan zij, maar dan moet je hem zelf vertellen dat je hem leuk vindt.

Succes!

Niks van aantrekken :slightly_smiling_face: Als ze t tegen m zegt doet ze dat toch lekker, hoef jij t niet meer te doen, scheelt weer :wink: weet hij tenminste dat je m leuk vindt en als ie toch al met je fietst en knipoogt enz, komt dat vast wel goed :slightly_smiling_face: