help!! presentatie in het engels!!

hoi allemaal!!
ik moet deze week een presentatie in het engels maken en doen van 1 minuut
het lijkt wel kort en makkelijk maar dat is het nog niet! het moet zijn over de film freedom writers: in het stukje staat dat ik veel respect had voor de lerares en dat ik geen moeite had om naar de film te moeten kijken om dat ik het een goede film vond
kan iemand tips geven ik heb al dit.
I have see de movie freedom writers for English.
I like the movie very much because erin gruwell has the guts to believe in the class and the children because they have different problems.
and that she have learned to their respect a another. it was therefore not mind looking at it.
Liefs Prinses Me

't Is I have seen the movie
en het is niet because they have maar even they have some troubles
and she learned the class to respect another

praat heel sloom dan kom je wel aan een minuut.

And she has learned the children in de class to respect eachother.
Therefore I didn’t mind looking at it.

hoe sloom ik ook praat ik kom steeds 20 sec te kort als ik nog slomer praat komt het dom over

Je kunt toch nog wel 2 zinnetjes erbij verzinnen…? Wat je nu hebt is ehh 20 seconden als ik het heel langzaam lees. Ik zou wat voor je verzinnen maar ik ken di ehele film niet.

For English I had to see the movie “freedom writers”. What I liked a lot about the movie is that the teacher, Erin Gruwell, had the guts to believe in the class and the children, even though they all have different problems. She learned them to have respect for eachother and treat eachother like they would want to be treaten themselves. I think it was a very good movie and therefore I didn’t mind looking at it at all.

I have watched/seen the movie ‘Freedom Writers’ for my English presentation. I admire the movie because Erin Gruwell (of ‘Erin Gruwell’s character’), (who plays) the main character of the story (neem ik aan?), has the guts to believe in the problematic class that she teaches (neem ik ook aan :stuck_out_tongue:) although it is difficult to cope with the different problems which each/some of her students have. The children/students have learned/learn throughout the film to respect one another. Due to the interesting storyline, I enjoyed watching it very much!

~ Zo, als je dit uit je hoofd leert kom je vast aan je 1 minuut haha. Ik heb het een beetje opgepoetst, hopelijk snap je alles wat er staat. :’)

oef ik had heel erg de neiging om alle fouten te verbeteren maar dat hierboven is best een goed plan xD

Beetje creatief zijn.
Klasgenoot en ik moesten ook Engels presenteren tijdens onze reis in Madrid.
Van de hele week hadden we een gedicht geschreven in het Engels.
Vet gaaf en leuker om op te voeren.

dankje wel allemaal

:stuck_out_tongue:

Oh en each other moet niet aan elkaar.