Help pleasseee!!

Hoi,

Ik heb een probleem… Ik vind een jongen al een hele tijd leuk! Het probleem is, we zijn hele goede vrienden, hebben ‘best’ veel contact met elkaar (vooral op school), hij is niet zo van whatsappen, hoewel we een paar dagen geleden super lang geskyped hebben… wel voor o.a. school…
Mijn vrienden proberen ons te koppelen, maar hij reageert er niet echt op. Soms zegt hij tegen mij dat hij het irritant begint te vinden enz. Ook hoor ik van al zijn vrienden, dat hij heeft gezegd dat hij nog niet toe is aan een relatie in het algemeen enz. Wat moet ik hier nou meee??? Ik vind hem super super leuk…

Kan iemand me helpen…
XXX

Initiatief nemen en zelf naar hem toe stappen. Maar als je weet dat hij nu geen relatie wil kun je beter op hem wachten.

Ehm. Ik denk (eerlijk) dat hij je gewoon niet leuk vindt, aangezien hij duidelijk aangeeft geen relatie te willen en je vriendinnen irritant vind…

ik zou het laten gaan…

Dit.

Ik denk dat hij je gewoon als een vriendin ziet :slightly_smiling_face:

Het is dus 1 vriend van hem, die zegt dat hij voor de zomervakantie gezegd heeft dat hij zichzelf nog te jong zou vinden… Maar ja, het is nu al weer wat later, en soms maakt hij ook grappen over “ons”.

Hij maakt toch duidelijk dat hij het irritant vindt,
dat is toch met een reden