Help please

een jongen heeft mij een paar maanden geleden ofzo toegevoegd op hyves, ik vroeg zo; wie ben jij? en hij zei; ik zit op je school, alsof je me niet kent
en toen zei ik; nee sorry ik weet niet wie je bent, maar ik accepteer je wel.
en toen vroeg hij ineens m’n msn; en hij begon gelijk te zeggen dat hij me leuk vind enzo en toen later ging hij telkens op msn tegen me praten en m’n nummer vragen, en toen gaf ik m’n nummer en toen ging hij me telkens sms’en; wat ben je nu aan het doen? en; hoe gaat je toetsweek? en; zullen we een keer naar bios enzo? En telkens reageerde ik met ; nee, sorry ik kan niet, of ik reageerde helemaal niet op z’n sms’jes. En soms gewon van, ja ik ben nu bij een voetbalwedstrijd ofzo.
En iks tuurde nooit kusjes terug, maar hij wel
en toen stuurde hij een lange tijd geen sms’jes meer
en toen ik op vakantie was had ik aan een vriendin gevraagd of ze wilde zeggen dat ik met een jongen had, maar het uitgemaakt hadomdat ik het luchtje niet lekker vond dat hij voor me kocht, omdat ik van hem af wilde zijn…
En toen vond hij me een raar kind hahaha
en toen zei ik later tegen hem dat het niet zo was
en toen praatte ik heel lang niet meer met hem
en een paar dagen geleden begon ik ineens weer op msn te praten en te zeggen; vind je me nog leuk? en toen zei hij; om eerlijk te zijn wel ja
en toen zei ik; waarom zeg jeop school nooit iets dan?
en toen zei hij; nou ik schaam me…
Maar op z’n hyves zit hij ook met andere meisjes te flowen enzo, en dat boeit mij geen flikker hoor
want ik vind hem niet leuk

maar probeert hij me te playen of niet?
want als hij me probeert teplayen kan ik een plan bedenken om hem terug te pakken (6) omdat het hem niet gaat lukken

en als hij me écht leuk vind kan ik gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat ik hem niet leuk vind zonder gedoe enzo…
Wat denken jullie?

Uhm
Nou
Ik snap niet waarom je dat nog aan hem vraagt als je toch geen interesse hebt. En, ik denk dat je pas geplayed word als je er ook op in gaat zegmaar. Dus als jij hem leuk zou vinden en hij doet alsof hij jou leuk vind maar je eigenlijk aan een lijntje houdt. *Vage zin*

Je hoeft hem zoiezo niet terug te pakken want dat slaat nergens op. Je moet hem gewoon vertellen dat je hem niet leuk vind en nooit iets met hem zal gaan doen. Dan ben je vast snel van hem af aangezien hij ook met andere meisjes zo omgaat als met jou.

Hij is een pedo.

Gewoon zeggen dat je hem niet leuk vindt en dus niks met hem wil gaan doen. Maar dat terugpakken is idd onzin.

Nee, hij zit op m’n school ik weet wie het is, maar toen wist ikdat nog niet ;p

Ooh, dan is het een player :'D

Ik hoef hem ook niet terug te pakken, maar dan kan ik op een hardere manier zeggen dat ik hem niet leuk vind, dan hoef ik zeg maar geen rekening te houden met z’n gevoelens

en als hij me wel écht leuk vind kan ik het wat beter aanpakken, snap je…

Terugpakken is super kinderachtig, laat die jongen lekker gaan joh.

waarom zou je hem terug pakken?
het is jouw zaak niet dat hij je leuk vind, laat hem idd z’n gang gaan :wink:

oh, gewoon; als hij een keer bij al z’n vrienden zit ofzo op school moet je keihard zeggen, waarom sms je mij de hele tijd. ik heb geen zin in jou ofzo hoor. en dan kijk je even verwaand en loop je met je kin omhoog weg. weten die vrienden ook meteen waar hij mee bezig is. !

wat een raar verhaall… *-)

ik weet

wat is nou het probleem? jij zoekt weer aandacht toch… laat m lekker. er is geen enkele reden om m terug te pakken. als je niks van m wil praat dan gewoon niet meer tegen m.

Dit dus.

Hij zei toch al lange tijd niets meer? Laat 'm gewoon lekker dan. Dat terugpakken slaat nergens op.

echt he, hij zegt niets meer en toch ga je weer praten terwijl je hem ‘zo irritant’ vond.

hehe :’)

Idd, Nu play jij hem precies >< Ongeveer toch met de vraag “Vind je me nog leuk?”
Geef je hem wel valse hoop hé, wat ben jij toch een tut.