Help please (:

Okee… Ik vind nogsteeds de ene jongen van het vorige topic leuk. Ik noem hem wel even A. :slightly_smiling_face: Maar… Nu komt die ook wel eens bij ons zitten enzo :grinning: ( ik was echt zo blij) Maar toen ging een vriend heel klef doen bij me enzo. Wat ik ook helemaal niet wou dus ik ging ergens anders zitten. Hielp gelukkig (: Maaar daarna gaf mn vriend weer een knuffel enzo. Maar A. kijk toen een beetje verlegen de andere kant op… Dus ik weet nou niet wat die dacht. Naja kan het wel bedenken Haha. Maar Wat moet ik nou tegen die andere vriend zeggen omdat die elke keer zo klef doet enzo?… Want als ik tegen hem zeg dat ik A. Leuk vind weet gelijk heel de wereld het en A. weet het dan ook gelijk. En dat is dus datgene dat ik niet wil haha

Sorry voor dit onduidelijke en mega lange verhaal. Moest het even kwijt

Dat hij misschien minder klef moet doen? … zonder uit te leggen waarom. Of zeg gewoon dat je het niet leuk vind dat hij zo klef doet.

Zeggen dat je het liever niet hebt dat ie zo klef doet, jullie zijn alleen vrienden right? :wink:

Jaa… okee maar hhij is echt zo n een persoon die altijd wil weten waarom enzo -.-

… dan zeg je toch dat je je ongemakkelijk erbij voelt. Ik denk dat toch wel een reden genoeg is. Als hij door blijft vragen, dan zeg je gewoon dat hij niet zo pusherig moet doen.

hij kan je toch niet dwingen om het hem uit te leggen?

heey mischien helpt dit

ga naast a zitten en begin een gesprek dat zorgt ervoor dat die vriend de misschien wat afstand houd suc6

xxxx

Up Up … Hoe kan ik zn aandacht nu trekken? x

Dikke make-up, truitje ff wat lager dan kom je er wel.

Waarom wil je nu wel aandacht? Je wou dat kleffe gedoe toch niet.

Ik zou tegen die vriend zeggen dat hij moet stoppen.
Zeg tegen A. dat je een keer na schooltijd wilt afspreken.
Go!

zeg tegen de kleffe jongen dat hij eens moet ophouden omdat jij het niet leuk vind.
probeer eens een gesprekje met a aan te gaan, bijvoorbeeld als jullie een keertje alleen lopen en kijk of hij wilt afspreken?

http://pix.echtlustig.com/1308/wat-is-love.jpg

‘’ Eum liever niet haha ‘’ Op zon ik-haat-je-niet-hoor toon jwz .
of als hij weer een knuffel geeft moet je m slaan , niet hard [duh ;'D] maar gewoon een beetje alsof jullie aan t auwehoeren waren :wink:

good luck met A. x