help, please :s

heey ik ben hier nieuw als lid dan tenminste mjah,
daar gaat het hier niet over…

het gaat hier over een jongen…
oke, ik zit dus sinds 2 weken in een bijna helemaal nieuwe klas,
en nu zit ik dus met een heleboel nieuwe jongens maar ook met meisjes… en van het moment dat ik binnenliep in die klas viel me meteen 1 jongen op, sinds dat moment werd het steeds erger en nu 2 weken later dus ben ik best wel erg verliefd geworden, ik voel me happy en hij laat me lachen als ik eigelijk wel kan huilen… nou zit het zo… ik denk dat hij me zo niet ziet ? hij gaat om met veel meisjes en ik denk dat hij er ook wel veel kan krijgen, hij kijkt normaal wel veel naar me maar vandaag niet 1 keer, we hebben niet eens gepraat en op msn deed hij kortaf en ging gewoon weg, HELP ik voel me echt down nu… kan wel bijna janken omdat ik me de laatste week echt zo goed voelde… wat moet ik doen? en zou hij het zo bedoelen ofniet?

njahh, kweet dat dit lang is en sommige het niet eens willen lezen of misschien niet snappen… maar ik heb echt ff hulp nodig :frowning_face:

xxx

EDIT
:
Oke, vandaag moesten we smorgens de 1ste 2 uur naast mekaar zitten, en hij was de hele tijd mijn aandacht aan trekken toen ik hem een beetje negeerde tot ik hem niet meer kon negeren en toen hebben we wel wat gelachen enzo, daarna hebben we niet meer zo heel veel gezegd, wel heeft hij mijn aantekeningen gevraagd van een vak (: niet dat dat veel uitmaakt maar boeiie :stuck_out_tongue:
enja op msn ging het wel goed:) maar niet van wow, he likes me… :slightly_smiling_face:
ik denk niet dat hij mij zo ziet… misschien meer als een maatje…
ik laat het maar gaan zoals het gaat nu en misschien over een tijdje dat je mij weer hoort over hem in een topic… als het goed gaat, anders is het zoals het is :slightly_smiling_face:

Vraag het hem.

Als hij een keertje een beetje chagerijnig is moet jij je dat niet zo aantrekken hoor.
en sowieso ik denk dat je er alleen achterkomt als je het wat meer tijd geeft (beter leert kennen enz) en/of vragen.

ja dat probeer ik ook, ik hoop dat hij morgen minder kortaf doet enzo… anders geef ik het op

Valt wel mee (qua lengte van het verhaal)

luister, jij geeft hem evenveel als hij jou
Als jij niet opvallend met hem gaat flirten/ hem vertelt dat je hem leuk vindt, dan denk ik dat er een wonder moet gebeuren voordat hij wat gaat ondernemen (het komt namelijk zelden voor dat net de jongen die je wil, vanzelf op je afstapt)
dus, je weet wat je te doen staat!

het kan ngegatief zijn dat die niet kijk maar zelf hoor ik van veel mensen heb ik zelf ook dat als ze iemand leuk vinden plotsling verlegener zijn ect

als jongens eenmaal echt chaggerijnig zijn kan je ze beter met rust laten anders worden ze -vaak- alleen nog maar meer chagerijniger.

het hoeft niet negatief te zijn hoor!
hij kan ook plots van msn verdwijnen omdat ie snel weg moet om iets te halen voor zn moeder… bijv.
gewoon nog even aankijken ;d

ja maar echt sachrijnig was die niet :stuck_out_tongue: hij leek in de klas wel een beetje down te zijn, maar na school lachte hij wel de hele tijd (niet naar mij, maar in het algemeen) dus dat zal het ook niet zijn geweest =P

Zo,
nieuw verhaal…:

[i]oke,
we praten nu meer enzo alhoewel het natuurlijk niet elke dag tralala kan zijn en kben nu relaxter maar wat ik graag wil weten is hoe ik heeeeel erg close met hem kan worden :’)

alvast bedankt xx[/i]