aaah! ik heb net iets heel stom gedaan! mijn nieuwe mp3-speler is in een volle wasbak gevallen, wat moet ik nu doen? heeft nog al iemand dat aan de hand gehad? ik denk niet dat hij helemaal kapot is, want hij ging daarnet nog gewoon aan en ik hoorde muziek, maar na 5 seconden viel hij terug uit en nu krijg ik hem niet meer aan!! is er een kans dat hij binnen een paar dagen ofzo terug gaat werken? heeft iemand daar ervaring mee?
Ze zeggen altijd dat je hem dan zoveel mogelijk uit elkaar in een bakje rijst moet leggen, rijst neemt het water op dat nog in dat ding zit! Heb het alleen zelf met mijn telefoon geprobeerd maar die werkt nog steeds niet:(
Relax. Ik heb dit een keer met een stopwatch gehad, en toen hebben we hem gewoon droog gemaakt en uitlaten druppen en schudden en zo. Gewoon alles doen om een paar druppeltjes er uit te krijgen, misschien werkt ie dan gewoon weer.
ja, ik heb ook al veel geschud en daarnet ging hij na het schudden ook weer aan, maar nu niet meer. ik hoop echt zooo dat hij terug werkt morgen, want had hem pas 1 dag, en heb er mijn laatste geld aan gegeven… ik haat mezelf echt op dit moment, wie is er nu zo stom?!
Hij moet gewoon opdrogen. Ik denk nu eenmaal niet dat schudden een goed idee was… Zo verspreid je toch de nattigheid?
misschien werkt fohnen (met de koude stand!!! anders verbrand je het ding)
Idee : kun je niet je haardroger gebruiken?
omg heel toevallig zei zei dat net ook, ik klikte op verstuur en toen zag ik de reactie van sass pas. sorry mijn fout
oh ja, goed idee, bedankt! ga ik nu meteen doen, laat jullie seffes weten of het gelukt is!
föhnen helpt niet, mijn haar was wel in de föhn beland, was ook geen pretje. pfff, alles zit tegen vandaag…
wat ik niet snap is dat hij toen hij net uit het water kwam wel nog een paar seconden aan ging en nu helemaal niet meer…
dan stel ik voor dat je het laat rusten en het morgen nog een keer probeert
Voordat je net als mij word en het ding straks nog uit frustratie tegen de muur smijt
In een zak met rijst doen en dan lang (echt lang, niet verwachten dat hij het na een half uur al doet) wachten. Niet te vaak proberen of hij het al doet!
oei, dat heb ik al heeeel vaak geprobeerd, is dat slecht?
ik ga die zak rijst dan maar proberen zeker…
Bij die rijst moet je echt een dag lang wachten hoor, en hem vooral met rust laten.
Hier was laatst ook een topic over, want iemands mobiel was in het water gevallen; een dagje in de rijst en hij deed het weer.
en wat nu als er rijstkorreltjes inkomen die er niet meer uitgaan?
Liever een rijstkorrel in dan water.
Met de rijstkorrel werkt het heel goed!
Ik had mijn iPod Touch nat laten worden, en ik had hem een tijdje op de hardeschijf ding iets? van me vader neergelegd. Dat ding was heeel warm.
En daarna een dagje in de rijst ja!
Suuucces!
De mobiel van mijn nichtje was ooit in haar slaap uit het raam gevallen, toen heeft hij 3 weken in de vijver gelegen. Der vader heeft hem toen uit elkaar gehaald, laten drogen en toen deed hij het weer! Een wonder als je het mij vraagt!