HELP! Pimps & Ho's feest

hi mensen!

ik heb een probleem, ik heb binnekort een feest van vrienden vans chool. het wordt echt een supergroot feest en het thema is Pimps & Ho’s
maar ik weet dus niet wat ik aanmoet.
heel simpel kun je zeggen: hoerenkleding
maar dat is echt lastiger dan je denkt!
hebben jullie tips voor combinaties/winkels/ etc
want het is een thema-feest, maar het moet wel leuk blijven natuurlijk
thaanks alvast!
xxxxx

In je onderbroek en bh of naakt als je dat liever hebt .

http://admin.lamor.nl/images/product_info/leg_avenue/83533.jpg

Alleen dan wel met een shirtje eronder, anders word het weer iets teveel :’)

Het zou ook grappig zijn om zelf als zo’n pimp te gaan :stuck_out_tongue: haha maar dan ben je misschien meteen weer zo’n halve jongen, en dat is ook niet de bedoeling.
Ik zou denk gewoon als plamuurhoofd gaan met nog een klein beetje trashy kleding erbij. Wel een gaaf thema, haha! Maar ik zou deze keer juist wél te ver gaan, voor een keertje mag dat toch wel?!

uuhh, misschien een klein topje met inkijk van hier tot aan je navel.
mini rokje, en heeeeeeeele hoge hakken?

ik heb niet echt een idee. kijk trailer ali-g op youtube? ik heb geeen idee! :wink:

succes!

thaanks allemaal

@fadetogether
thaanks en idd te ver is neit erg
alleen de halve school komt zegmaar en heb geen zin om de volgende dag op school aangekeken te worden van: no way, jij bent eeeeecht te ver gegaan. maar je hebt wel gelijk, voor een keertje mag het wel!

shortje + net panty
en dan wit blousje en dan die knoopjes veel te ver open met zwarte lakschoenen mwuaaha

Netkousen, hoge hakken, shorts of rokje en een tshirt met een knop zodat je navel zichtbaar is en net iets foute make up.

http://94.100.121.203/761500001-761550000/761542501-761542600/761542505_5_D-Cx.jpeg

misschien zoiets als de middelste?

pff, sorry maar ik vind dit echt geen geschikt schoolfeestthema.

Er staat ook dat het een feest van vrienden van school is.

oh oeps :wink: verkeerd gelezen. Nou in dat geval, neem vooral veel lolly’s mee

ik zou even een kijkje nemen bij de Coolcat of Wonder Woman…
daar vind je vanzelf genoeg ordinaire hoerenkleding.
en trouwens, ik vind 't echt een dom thema, Ik zou mezelf nooit als hoer verkleden naar een feest maar oke…

Ga als zo’n pin-up model! bv Betty Page of Dita von Teese!
Kan je super elegant doen en terwijl is 't tja, geschikt voor het thema.
Of je kan het super doordacht doen namelijk een geisha heeft altijd naar strik op haar rug maar wanneer deze op haar rug zit (van d’r kimono) is het een hoer (:

Ik heb binnenkort een mooiboy’s en breezersletjes feest van een paar vrienden =’]
Dus naja, ga gewoon als slet?

Denk, netpanty, kort rokje, lage decolleté etc

zoiets is denk ik wel goed, een netpanty, een heel kort rokje dat net over je kont komt, hoge hakken en inkijk, en natuurlijk muuuuuch makeup, bijvoorbeeeld hele donkere lippenstift

doe zo’n calvé barbecueschort aan met een naakte man/vrouw erop :’)

Ik had een Boer zoekt Hoer feest en toen droeg ik een strakke zwarte spijkerbroek en een strapless top met panterprint. Haar touperen, rode lippenstift, wat nepgeld in je shirt en fini!

this.

Ik zou dan nog liever als pimp verkleed gaan dan. Vind echt dat je weinig zelfrespect hebt als je als hoer verkleed gaat, al is het maar een feest.