Help! Piep toon

Meiden!

Ik heb al een paar jaar een canon EOS450D. Maar ik ga vanavond of morgenavond naar mn oude school foto’s maken bij een schoolconcert. Aangezien er ook best wel hele rustige liedjes worden gezongen is de pieptoon die in mijn camera zit een beetje irritant. Maar hoe krijg ik die in godsnaam weer uit? Ik heb natuurlijk al bij de instellingen gekeken en daar heb ik de ‘pieptoon’ op ‘uit’ gezet. Maar ik hoor geen verschil. Misschien een domme vraag maar ik hoop dat iemand mij snel kan helpen

Ik denk bij nader inzien dat dit piepje toch wel hoort. Dacht zelf dat 't anders was, maar het zal wel goed zijn.

Dit topic mag verwijderd worden, sorry!

Kan je het geluid niet uit zetten?
beschouw het maar als een upje.

Ik weet niet precies welk piepje het dan zou moeten zijn, maar waarschijnlijk die van het scherpstellen, of niet? Volgensmij kan je die niet uitzetten nee =]. Maar je hebt het al gevonden zag ik net ;p

De pieptoon die je hebt uitgezet is de laat maar zeggen sherp stel pieptoon. Als je camera scherp stelt hoor je een piepje en dat is die. Die kun je uitzetten in het menu. Maar na het opklappen van de spiegel klapt de spiegel ook weer terug dan hoor je een ook een soort van piepje. Die kun je alleen niet uitzetten is dit een beetje wat je bedoelt.