Help pff!!

Hoi…

Ik had gister een topic geopend met kan je zwanger raken door droog neuken met beiden onderbroek aan…

Nou voel ik me echt echt echt niet goed harde onderbuik al een week lang braken gerommel in mn buik af en toe misselijk pijn in me onderbuik. En voel dat me buik is opgezet? Kan het zijn dat ik ALSNOG zwanger ben of kan er mischien iets mis zijn met mijn darmen. Ik voel me dus absoluut NIET oke!!

Aub help

hahahahahahahhaha

Maar serieus, ga naar een dokter, misschien heb je iets met je darmen ofzo

Ik ben zo bang. En mijn vriend is klaar gekomen!! Ik kan maar niet stoppen met twijfelen en voel me niet goed!! Mijn darmen rommelen en alles al een week lang!

Misschien zou je je eerst bezig moeten gaan houden met seksuele voorlichting.

Nee klopt maar ook geen eetlust. Maar k heb gelezen dat het wel verschijnselen zijn van zwangerschap! Soms voel k ook steken helemaal onder in me buik.

Nee daar heb k geen moeite mee wel harde buik! En totaal geen eetlust

Nee.

Dan doe je toch een zwangerschapstest als je niet gelooft dat je niet zwanger kan zijn?
Sowieso eerst maar is voorlichting aan je ouders vragen/ opzoeken… Bespaard je een hoop stress om niks.

Waarom zijn het dan de zelfde klachten als …

geen eetlust?
misschien ben je wel verliefd

Ik denk trouwens wel echt dat je zwanger bent.
Hoe ga je het kind noemen?
Al een oppas gevonden?

Wistje word gek van mij zelf!! Ik weet echt niet wat dit kan zijn.

Volg alsjeblieft seksuele voorlichting.
Hij is niet in je geweest, er is geen sperma in je vagina gekomen. Het kan niet.

Dat meen je niet… Dan heb je toch wel biologie gehad? :’)

Nogmaals kan het niet door kleren heen??

Ik denk dat je gewoon moet poepen.

Nee. Het gaat er niet door heen.

Dit is toch wel heel erg triest…

Heeft je vriend magisch super sperma denk je? Wat zo WOOOOOOOESJ dwars door je kleding en alles heenvliegt, hoppa ké naar binnen.

:grinning_face_with_smiling_eyes: