Help! Permanente haarverf te donker uitgevallen!

Vanmorgen heb ik mijn haar geverfd met permanente haarverf zonder ammoniak. De kleur op de sample leek zelfs lichter dan mijn eigen haar maar toch is het vele malen donkerder uitgevallen! Ik wou lichtbruin maar geen donkerbruin! Ik sta er echt niet goed mee en zou als het terug school is wel een stukje lichter willen hebben.
Ik zie het echt niet zitten om mijn haar te bleken , maar kennen jullie een aantal middeltjes om de haarverf te vervagen ( en niet head&shoulders)? Iets dat ook effectief werkt … Morgen vertrek ik voor 4 dagen naar het zuiden van Spanje dus hopelijk gaat de zon ook ietsje meewerken, alleen spijtig dat er tijdens reizen altijd foto’s worden getrokken… Ik hoop echt dat jullie een aantal oplossingen weten !!

Zon gaat zeker meewerken! Je kan ook verdunde waterperoxide kopen van guhl, 2 euro nog wat. Kan je zelf bepalen hoeveel je erin doet. En volgens mij als je er een beetje in doet, goed verdeelt dat de zon het effect wel zal versterken. Succes.

Citroen sap schijnt ook te werken als je daarmee in de zon gaat zitten :slightly_smiling_face:

Is dit niet superslecht voor het haar? Ik had ook gehoord van je haar te wassen met afwasmiddel?

up!

welke zon? ik zie geen zon :wink:

Ik ga op reis daarmee.
Het is zelfs zo erg dat ik niet eens meer zo veel uitkijk naar het op reis gaan door mijn haarkleur, pff…

Afwasmiddel helpt om te ontvetten :stuck_out_tongue:

Ik gebruik ook head and shoulders om het lichter te maken. Je kunt het ook op droog haar aanbrengen en een uur laten zitten en dan uitspoelen heb gehoort dat dat nog sneller werkt. Als je het er elke dag mee wast is het niet na een week al een tint lichter hoor ;p

Succes x

anders bestel je die sos decolour spul, dan heb je dat morgen in huis en dat trekt de kleur uit je haar! op pagina 2 of 3 staan er wat topics over.

Die laatste zin, klopt die helemaal?
Moet het niet zijn: Als je het er elke dag mee wast is het na een week al een tint lichter? Of begrijp ik het verkeerd?

Nee haha ik bedoelde dat je er niet teveel van moet verwachten. Dus dat als je het er een weekje mee wast dat je haar dan niet al meteen een tint lichter is. Ik gebruik het nu al ongeveer 3 weken en zie nog niet heel veel resultaat. Misschien ligt het ook aan wat voor soort haar je hebt of je snel resultaat ziet ik zou het niet weten! xx

ik heb alleen nog de tip voor je om vitamine c1000 te pletten daar een papje van te maken met je shampoo en dat een tijd erin laten zitten. de zuren die in vitamine c zitten zorgen ervoor dat je kleur eruit gaat. dit is natuurlijk wel niet goed voor je haar! maar dat zijn bovenstaande tips ook niet.

ik gebruikte wel eens head and shoulders shampoo, ik kreeg het daar wat lichter door toen ik had had geverft.

Geniet van je kleur donker is ook leuk!
Mocht je er echt mee zitten kun je guhl oplichtend gebruiken hiermee heb ik mijn kleurspoeling lichter gekregen (werkt ook met haarverf) staat bij elke drogist bij de verf. Je haar word er wel droog van maar na een haarmaskertje merk je er niks meer van.
Succes!

Mwa, mijn haar is er niet echt van beschadigd ofzo, had wel meteen erna kokosolie erin gesmeerd (als masker) en daarna is het weer gewoon zacht :wink: