Help! Opgezwollen ooglid

TOen ik vanochtend wakker werd en in de spiegel keek, was mijn linkeroog helemaal opgezwollen, ik vermoed dat het door een mug is gestoken. Weet iemand hoelang ik hiermee moet blijven rondlopen en zijn er geneesmiddelen voor?:slightly_smiling_face:

Hahah heb ik ook een keer gehad, in de loop van de dag trekt het langzaam weg.
Je hebt geluk dat het zondag is, pff ik moest naar school en ik leek echt op quasimodo:(

xx

Hahaha^maar ik ben dus bang dat als het morgen nog niet weg is, dat ik dan met zo’n hangend oog naar school moet gaan":):slightly_smiling_face:

Ik heb het een week gehad. Maar toen had ik volgens mij net een proefwerkweek gehad dus was ik een paar dagen vrij :’)

Maar toen ik op mijn lip gestoken was duurde het maar een dag. Dus het hoeft niet per se zo lang te duren.

Ja of paardjepoep.
Helaas doe je er niks aan. Misschien koelen met ijs.

ik heb dat ook ooit gehad! maar nooit zo erg, alleen zag je wel dat mijn ene oog dikker was dan het andere, waardoor mijn ooglid kleiner leek en dat zag je heel goed. toen heb ik bij mijn dikke oog wat meer mascara gedaan en mijn wimpers wat meer gekruld, en toen zag je er niets meer van. bij mij was het dan ook niet zo erg… ik weet niet of dit voor jou een optie is.

Ik heb dit elke dag bij beide ogen -.-

Geen make-up op doen

het kan ook een ontstoken oog zijn. heb ik ook weleens gehad… gewoon geen make-up op doen dan is het na een of twee dagen wel weer weg (:

Haha ik ben vandaag ook gestoken op mn ooglid -.-

Hahaha welkom bij de club:)

Ik had dat 1 dag voor dat ik naar mijn nieuwe school ging:(
dus toen heb ik na heel lang zeuren bij mijn vader(die zei dat maakt toch niks uit!)
een afspraak gemaakt bij de dokter.
Dus de volgende dag (gelukkig was het toen al minder) voordat ik naar school ging naar de dokter gegaan, en die gaf mij een recept voor een zalfje die ik in mijn oog moest doen. Dus als je het hebt wachten tot de volgende dag en anders naar de dokter voordat het erger word:)

Maar bij mij is het probleem dus dat ik lenzen heb, maar ik wil ze dus niet indoen omdat het dan misschien nog erger wordt. Maar ik heb dus een sterkte van -6.50 bij dat oog. Dus ik zie niet zoveel meer nou:D

Heb je geen bril voor dit soort gevallen?

Ik heb het een paar keer gehad, het verschilde heel erg… De eerste keer duurde het 2/3 dagen maartoen was het echt heel dik. Een andere keer maar 1 dag, maar toen was het ook wat minder heftig…

Ik weet niet of er middelen voor zijn, maar er zijn volgens mij wel dingen om muggenbulden minder erg te maken, ik denk datde zwelling dan ook wel wat minder wordt?

&maybe hebben ze dat wel in een grote supermarkt waar ze ook medicijnachtige dingen verkopen? Maar dat weet ik niet echt zeker…

omg dit is zo toevallig, ik werd ook wakker met een opgezwollen oog door die kut mug!

heeft meestal niet met muggenbeet te maken :slightly_smiling_face: gaat in de loop van de dag wel over :wink: x