Help! Ontroening met flesje draaien?!

Hallo,
wij hebben zaterdag klassenfeest in een café van iemands moeder, en daar gaan we ook bbqen, en de mensen waar ik mee omga (2 meisjes, en 5 jongens vooral) zeggen steeds dat ze dan ook flesje willen draaien, met een gedeelte van klas

alleen ik ben dus nog niet ontgroend, en ik ben ook niet echt van plan omdat door een random persoon uit mijn klas te laten doen, terwijl de rest toekijkt… dus help! wat moet ik doen? bij de het andere gedeelte gaan zitten, met alle nerds?

Zeggen dat je liever door een ‘lekkerding’ ontgroent wil worden. :slightly_smiling_face:

Klinkt misschien Bitchy voor de jongens. Dus je moet maar even kijken…

Zeggen dat je niet mee doet.

Zeg gewoon als je moet zoenen dat je het niet wilt zoenen. Je bent tot niets verplicht

Flesje draaien is soms ok gewoon een kusje op de wang? Zo deden wij dat vroeger.

Gewoon niet meedoen! Of de regel invoeren dat je elkaar ook een kus op de wang mag geven, dat lijkt me sowieso fijner, voor iedereen.

je kunt bijvoorbeeld ook alleen een kusje doen, op wang of mond? dat is niet gelijk ontroenen toch?

Wij deden altijd flesje draaien in combinatie met doen durf of de waarheid.

of zeg gewoon dat je liever toekijkt

Maar dan zeggen ze denk ik dat ik pussy ben enzo…-.-

Ja nou, dat is toch hun probleem? Je laat je toch niet door de eerste de beste sukkel ontgroenen omdat je anders een pussy zou zijn? Lekker belangrijk wat zij van jou vinden, dat zij nou met iedereen zoenen… Als je het niet wil, gewoon niet doen! Er zijn vast nog wel meer mensen die niet mee willen doen, dan ga je daar toch gewoon bij zitten?

Dankjeee, dit helpt wel:)

Flesje draaien hoeft zéker geen tongzoenen te zijn. Al helemaal niet als iedereen 13 is. x]

Ik heb toen iemand een kusje moeten geven op wie ik verliefd was asakjdhaghjkl.

he, toevallig maak ik mij daar ook druk over de laatste tijd xd

haha maar er zit zo’n buitenlandse jongen in mijn klas, die eigenlijk ouder is dan ons, en die stelde dat dus ook voor enzoxd

Dit. Dan kom jij ook niet ‘uncool’ over. (: