Help, ongesteldheid problems.

Ikga morgen bij een vriendin logeren maar ik ben dus 4 weken geleden voor de eerste keer ongesteld geworden, ik heb wel een beetje buik krampen gehad deze week. Maar toen had ik ook een beetje diaree :grin: Duz ik weet niet of ik nu ongesteld word of niet. En ik ga morgen naar een vriendin en ik dacht als ik nu gewoon normaal maandverband mee neemt komt het wel goed. De vorige keer was ik echt maar heel klein beetje ongesteld. Niet ‘‘hevig’’ ofzo. Maar ik ben dus bang, stel dat ik morgen ofzo oppeens word en dan hevig. Wat moet ik dan doen als ik dus geen normale dikte maandverband heb? er licht nog maar eentje in de kast zag ik net. en nog dun. :open_mouth: verder ook geen tampons ( die durf ik ook niet in te doen ). En ik kan niet meer naar de winkel :astonished:
Help wat moet ik doen ;o

Hmm die ene meenemen en als je het dan wordt aan je vriendin vragen of je er een paar van haar mag hebben?

Meestal ben je , als je net ongesteld bent geworden, nog niet zo heftig. Ik denk dat je vriendin al wel ongesteld is geworden (?) anders kan je van haar lenen… Ik denk dat alles wel goed komt als je de vorige keer ook al niet zo erg ongesteld was :slightly_smiling_face:

Dan ga je toch morgen voor je naar je vriendin gaat naar de winkel?
Maar ik denk niet dat je je echt druk moet maken hoor, en anders hebben ze bij die vriendin vast ook nog wel wat liggen…

Het lijkt wel alsof mensen zich tegenwoordig schamen omdat ze ongesteld zijn.

Maar OT kun je niet iets van je vriendin lenen? en anders moet je toch maar even naar de winkel, misschien aan je moeder vragen ofzo?

Kun je morgen niet meer naar de winkel?

Kijk bij mij is het ; je hebt vriendinnen waar je het daarmee overhebt. En zei is dus totaal niet zo iemand ;$ ikweet niet of jullie dat ook hebben of snappen.

serieus gebruikt gewoon tampons vanaf het begin. Geloof me het is ZO CHILL :grinning: en NIET eng!

Maar OT: je kan het zeggen tegen je vriendin, je kan het meenemen.
Je kan voor dat je gaat slapen maandverband doen, voor het geval je het 's nachts wordt. Maar reken er maar niet op dat het heel erg zou zijn. Mijn eerste paar x ongesteld stelden geen reet voor. een inlegkruisje was bij wijzen van spreken al genoeg. maar ik heb altijd al tampons gebruikt.

+ik las er even over heen dat je er nog maar 1 had liggen, ga het ff kopen voordat je gaat. Of vraag even aan je moeder ofzow of ze het wilt mee nemen voor je.
Daar voor is altijd wel een oplossing. :slightly_smiling_face:

Ongesteldheidsvriendinnen :’)

Bij mij was het juist in het begin heel heftig. Ik deed een uurtje met een long plus maandverband. Gelukkig is dat niet zo heftig gebleven :cold_sweat:

Maar heeft je vriendin(of haar moeder) dat geen maandverband?

• Morgen nog even snel naar de winkel
  • Vraag aan je vriendin of zij heeft
  • Gebruik toch tampons (je moet er een keer mee beginnen)

Ik kan morgen niet na de winkel ;$
En zij is volgens mij nog niet ;$
En tampons heb ik duz ook niet in huis, Maar misschien benik het nog niet morgen I hope so. ;o Ik heb een voorgevoel dat ik het morgen nog niet ben. Maarja zondag ben ik er ook nog een hele dag -.-
Ik ga maar eenz het hele huis afzoeken ofzo ;p

Ik ben ongesteld nu.

OT: Hoezo kun je morgen niet langs de winkel dan…? Ga je er 's morgens al heen ofzo? Lijkt me wel beetje raar zo vroeg. 0,o
Iig als het echt niet kan moet je het wel aan haar vragen. Ze is ook een meisje hoor, ze zal heus niet raar opkijken lijkt me. xD

Waarom kan je niet naar de winkel?
Je kan er toch wel even langsgaan voordat je gaat…?

En anders is er geen oplossing, hooguit toiletpapier, maar dat lekt door en zit niet echt fijn. :’)

Jaa misschien heb ik een idee, ik heb wel nog dunne, misschien 2 dunne op elkaar?? :grin: En ik kan morgen niet meer na de winkel ik ga al heel vroeg het is ver rijden :frowning_face:

Je kunt anders ook maandvermaand halen als je bij je vriendin bent toch :slightly_smiling_face: ?

Je kan het ook bij een station of benzine pomp kopen. :slightly_smiling_face: Dus als je echt moet kan je er wel aankomen hoor. En anders koop je het gewoon snel in de supermarkt in de stad voor dat je bij haar en beld. Schijt dat je dan te laat bent ofzo. Je bent in iedergeval veilig met niet door lekken enzo…

Naja ik zie niet zo goed waarom je niet naar de winkel zou kunnen.
Dan sta je een kwartiertje eerder op. probleem opgelost.

als zij het niet is, is der moeder het misschien wel ofzo? heeft jouw moeder niks meer?

Neem wat van je moeder mee?