HELP ongesteld + zwemmen

hee :slightly_smiling_face:

ik gaa morgen dus met hele groep zwemmen, maar kwam er net achter dat ik ongesteld was . (bn het al ruim een jaar, daar niet van) maar ik gebruik dus nooit tampons alleen maandverband. Ik had 1 x tampon geprobeerd maar had me toen voorgenomen het nooit meer te doen xD heb ik dus net toch 1 ingedaan; maar heb nu zoon pijn dat ik nu achter de computer sta, want als ik zit gaa ik al helemaal gillen xD maar ik wil wel mee zwemmen; wat kan ik doen ? :astonished:
xx

tampons inbrengen is in het begin echt geen makkie, trust me…
maar misschien moet je het nog eens opnieuw proberen?
wat helpt is om echt te ontspannen (op je duim blazen terwijl je het inbrengt gaat ook beter, las ik ergens…)
en je moet em zo inbrengen dat je 'm niet meer voelt…
Blijven oefenen, het lukt echt wel :wink:

ik heb het zelf niet gedaan, maar mijn moeder zei dat als het niet goed erin gaat, je er een beetje vaseline op moet doen (alleen voor oefenen dan). hoop dat je er wat aan hebt?!

Met zo’n huls! Oefenen; en ga op je hurken zitten! En ontspan… En Huppakee derin… btw; er zijn al veel topics hierover

Vaseline?! Op de tampon?!
Je bent niet goed wijs…

Géén vaseline doen, vaseline kun je op je mond(lippen) smeren, en dan bedoel ik die op je gezicht zitten…

Maar gewoon proberen, en het is niet van; hij kan echt niet naar binnen dát past gewoon niet. Dat is bullshit. Je moet gewoon vaker oefenen, en er dan verder induwen, want ja anders als je gaat zitten voelt 't idd heel raar.

Oefen Oefenen, en morgen gewoon zo’n ding der in, en dan kun je gezellig meegaan :wink:

Totally right! :grinning:

Je moet hem er echt ver genoeg induwen, zodat ie niet meer verder kan.
Niet bang zijn, er kan niks gebeuren. Ontspannen en doorduwen die handel en klaar :grinning:

zon huls is echt eng! ik probeerde het heel vaak, maar dan met een mini. daar moet je niet mee naar school gaan!!!

wtf is een huls

Als ik jou was zou ik niet gaan zwemmen :confused:
Ik neem aan dat jullie toch wel 's vaker wat gaan doen met z’n allen?
Straks gaat het mis, en dan… sjeh…

Der kan echt niks gebeuren hoor… Als je m ervoor indoet, en gelijk daarna eruit. Als je zwemt ‘vloei’ je minder.

Je hebt hem dan waarschijnlijk niet vergenoeg in, dan zit het ongelovelijk irritant.
Door je hurken, ontspannen het topje misschien beetje vochtig maken met wat speeksel of water. En heb je nu niet te grote ? Want dan kan het ook moeilijker zijn.
Even oefenen, zou natuurlijk niet leuk zijn als je niet mee kan.

Net zoals de andere probeer het thuis, als je het echt niet fijn/durft, moet je het gewoon eerlijk tegen diegene zeggen en vragen of je toch wat anders kan gaan doen. Ik had een poos geleden hetzelfde probleem

Je moet hem nog een stuk verder duwen, daarom kun je niet zitten.
Je moet m zo ver duwen, dat je er eigenlijk niet meer bij kan met je vinger.
Dat voel je vanzelf.
Gewoon oefenen oefenen oefenen, (al wordt het dan na een tijdje wel wat droger misschien dus gaat het moeilijker) en dan lukt het wel.

Zonde om zwemmen er voor af te zeggen…

Ik raad trouwens iedereen aan, die nog niet ongesteld is of net, om GELIJK tampons te gebruiken. Dan heb je dat gelijk gedaan en zit je nooit in dit soort situaties…
(ik werd ongesteld op de 1e dag van vakantie en weet dus niet beter :stuck_out_tongue: )

inderdaad, in ieder geval tot je 2e vinger kootje. (:

Ja simpel gezegd er even in doen, bij mij als ie nog niet eens op de helft is doet het al pijn, niet normaal erge pijn en dan heb ik niet zoiets van “ow even erin duwen” want dat lukt niet. :kissing: