Help! ongesteld op zeilkamp

Hoi,

Ik ga op zeilkamp, alleen ben dan precies ongesteld.
Ik gebruik tampons, dus dat is het probleem niet.
Het is alleen zo dat je dan dus de hele dag op het water zit.
En je kan dan niet verschonen!
Laat staan dat je tampons bij je kan hebben. (je kan geen tasje mee ofzo.)
En we gaan in grote tenten met grote groepen, dus ik kan nooit stiekem een tampon pakken ofz.

Dus mijn vragen:

• hoe moet ik dat doen met verschonen enz.
  • en met ze bij me hebben op de zeilbootjes
  • hoe kan ik ze stiekem uit mijn tas pakken, zonder dat iemand het ziet

Alvast bedankt

X-X-X

ik zou als ik jou was of niet gaan, of de pil nemen
want dit wordt wel erg moeilijk

ik moet gaan, gaat via school. en de pil wil/mag ik niet!

Je hebt een speciale pil om je ongesteldheid uit te stellen, moet je 3x per dag nemen.
Dan zeg je gewoon dat die pil tegen hooikoorts is ofzo en dan heb je nergens last van.
Je moet wel 3 dagen voordat je ongesteld wordt beginnen met die pil anders werkt het niet. Succes

een tampon kun je opzich wel mee nemen,
ik weet niet of je met je bikini gaat zeilen,
of gewoon met je bh zegmaar - god dit klinkt raar -
maar oke - als je gewoon je bh aan hebt, kun je hem
gewoon in in je bh doen, (’: haha. en hoe je het dan moet gaan verschonen,
idunno xd

Aah, dat is echt kut !

Ik heb geen idee. Veel succes ermee iig!

ik ga met me bikini, en dat pilletje, ik wil het wel, maar denk dat het niet mag…

Nou ja, je hebt keus uit 3 dingen: of je wordt gewoon ongesteld en zorgt dat je gewoon om de zoveel tijd even naar de wc kan, of je gaat naar de huisarts voor dat pilletje (zou ik aanraden, niks mis mee), of je gaat niet.

Ik zou het gewoon even aan een vrouwelijke leidster vertellen, misschien weet zij wat?

bedankt voor de tips.

Up

Naar de huisarts gaan en vragen om pilletjes voor het uitstellen van je menstruatie, ik heb het deze vakantie geslikt (zelfde als de pil; 1 keer per dag, maar werkt niet als anticonceptie) en het beviel me echt heel goed!

ik durf aan mijn moeder niet te vragen naar dat pilletje

Ach joh, de dokter hoort die vraag zo vaak.
Maar ja, als je het niet durft moet je het niet doen, dan word je gewoon ongesteld en moet je gewoon zorgen dat je regelmatig naar de wc kan.

up

Zeg gewoon wat je probleem is tegen je moeder, zij begrijpt het vast wel.
Mijn moeder kwam voordat ik ging ook naar me toe of ik ongesteld moest worden.
Ik zei ja en meteen ging ze helpen met die pilletjes enzo.
Zij wil ook niet dat je daar aan het doorlekken bent ofzo hoor.

De enige optie die je hebt is dus dat pilletje. Waarom durf je dat niet te vragen dan? Het is anders dan de anticonceptie pil he.

Is er op die boot geen klein wctje ofzo?? Anders kun je je daar toch gewoon verschonen?? En anders gewoon achter een boom ofzo… en je hebt van die zakjes voor je vieze maandverband dus kun je hem daar in doen en als je dan een vuilnisbak hebt gewoon weggooien… alleen het stiekem een tampon pakken word wel moeilijk ja… Ik zou gewoon een klein doosje meenemen (van libresse zitten ze al in een doosje) en dan hem eruit pakken en stiekem in je hand klemmen en dan even wegglippen ofzo. En ja anders ja de pil… Nou sterkte ermee!!!

ik zou gewoon aan de pil gaan als ik jou was, is echt niets om bang voor te zijn. je kan dat toch gewoon uitleggen aan je moeder met zeilkamp enzoo dan snapt zij dat heus wel hoor.
en als je dat niet wil, een vrouwelijke leidster inlichten en vragen wat je moet doen.
good luck…

Hoe heten die pilletjes? En je moet ze dus van een bepaald aantal dagen voor je menstruatie beginnen slikken? Maar wat als je nu een heel onvoorspelbare, onregelmatige cyclus hebt :’)? Meerrrr informatie graag, want ik kan het ook wel gebruiken denk ik (: