Hoi,
Volgende week ga ik op reisweek naar rome. Twee weken geleden moest ik ongesteld worden maar ben het nu nog steeds niet (ben al vanaf het begin erg onregelmatig en dit is dus ook niet gek), maar nu ben ik bang dat ik net volgende week het wordt. Bestaan er middeltjes om ongesteldheid uit te stellen zonder dat je naar de huisarts moet? Ik wil namelijk niet aan de pil of iets anders waar je een recept nodig heb. Maar ik wil ook echt niet volgende week ongesteld zijn in die week, omdat ik me er erg op verhuig en dit niet wil laten verpesten doordat ik mij ziek voel en ook omdat we 24 uur in een bus moeten zitten en je dus niet makkelijk naar de toilet kan gaan om je maandverband te wisselen. Ook is het niet prettig omdat we bij mensen in huis komen voor die periode. Bestaan er van deze middeltjes die je bij de drogist kan halen of kan ik er echt niets aan doen (dan tips!?)? En heeft iemand van jullie miss tips waardoor je sneller ongesteld wordt (zodat ik het nog voor de week wordt) of uitstel?
Alsvast bedankt!
Xsanne