help, ongesteld en röntgenfoto's

Hooooi,

Ik heb dus een probleempje. Ik zou dinsdag naar het ziekenhuis gaan om röntgenfoto’s te laten maken, maar ik ben net ongesteld geworden… Weten jullie of je in ondergoed daar moet staan of dat je ook gewoon een joggingbroek / legging aan kan doen? Als het goed is worden er foto’s gemaakt van mijn rug, heupen en benen. Ik zou het dus niet heel fijn vinden om daar in mijn ondergoed te staan als ik ongesteld ben, maar afzeggen is ook niet ideaal… hebben jullie misschien tips / weten jullie wat ik kan doen? Kan ik tegen een van die mensen gewoon zeggen dat ik niet mn broek wil uitdoen omdat ik ongesteld ben? Heeeeelp. Haha

tampon indoen

Dan zie je een tampon op de foto
Sorry, maar dit maakte me even aan het lachen danku

Ik ben bang dat je ook je onderbroek uit moet doen.
Of zit ik fout?

Je mag je onderbroek aanhouden, tenzij je er één aandoet met ijzer erin maar dat zie ik niet zo snel gebeuren

Als het enkel om het idee is, trek dan gewoon een zwarte boxer aan. Geen lichte kleur, voor het geval je denkt een drupje naast het maandverband te gaan lekken. En dan nog kan je natuurlijk vragen of je je broek of legging mag aanhouden (legging eronder aan trekken)

Ik dacht dat je als er geen staal of metaal in je broek zit je dat niet hoefde, of klopt dit niet? Thanks voor de snelle reacties in ieder geval, ook al is dit een beetje een rare vraag / raar topic haha.

oooh zou heel goed kunnen hoor!
Ik dacht dat misschien, omdat ik eens een röntgenfoto liet maken van m’n rug en m’n bh moest uit. Maar daar zit natuurlijk wel wat staal / metaal in

Ik weet het niet, toen ik rontgenfoto’s moest laten maken voor mijn rug, moest sowieso mijn hemd ook uit (en bh). Ik heb geen idee hoe het zit met andere kledingstukken

Ik zou een tampon indoen. Dan kan je ook niet doorlekken. Ik moest echt heel hard lachen.

Oke thanks allemaal! Ik denk dat het nu opgelost is, ik ga gewoon een legging er onder aantrekken :slightly_smiling_face:

dat is toch supercool

bij mij mocht een legging ook niet, gewoon alles moest uit behalve onderbroek en sokken. dus wees daar wel op voorbereid :wink: maar die mensen hebben echt al van alles gezien, van een ongesteld meisje zullen ze echt niet wakker liggen.

Je BH moet uit, maar je mag wel een hempje aanlaten oid. Ik moest overigens alleen foto maten van mijn rug, maar mijn broek moest ook uit.

Ik denk dat je het sowieso kan zeggen/vragen, want ongesteldheid is echt niet meer iets waar je niet over kan praten. Verder zou ik gewoon een fijne boxer aan doen of als je dat niet prettig vind misschien twee onderbroeken aan, dan voldoe je toch aan de eisen maar voel het misschien wat meer zeker? Succes!

Gewoon tampon in doen en eventjes navragen voor de tijd!, ongesteldheid is heel normaal dus je kan het altijd navragen. Denk niet dat het een probleem zal zijn hoor.

Hahahahahaha ik ga hier helemaal stuk van het lachen een tampon op de foto!

maar ff serieus het is heel normaal die mensen hebben alles wel gezien maar ik snap dat je je ongemakkelijk voelt maar ik zou inderdaad gewoon een legging aan doen. :wink: