Help! Oksel vraagje

Ik heb een vraagje

Als ik mn oksels heb geschoren, Zie ik altijd nog donkere stippeltjes zeg maar op mn okselhuid,
Hebben jullie tips?

llieffss,

Tegen de haarrichting in scheren?

Gladde oksels in reclames…IT’S A LIE!!!11!!1

inderdaad tegen de haarrichting in scheren en ik weet niet of je scheerschuim daar gebruikt want dat doen sommige namelijk niet maar dat wil ook nog heel veel weghalen en als dat niet helpt is het ook nog een idee om je oksels te laten harsen. Ik weet het is pijnlijk maar wie mooi wilt zijn moet pijn lijden hihi…

okea bedankt , :smiling_face_with_three_hearts:

Heb ik ook, volgens mij heeft niemand het totaal glad?

Ik heb alleen wel dat het na de 1e dag al meteen weer aardig goed te zien is, dat is in de zomer vooral zeer irritant.

Je oksel haar groeit als ik me niet vergis in 2 verschillende richtingen.

Ik snap sowieso niet hoe al die vrouwen op tv van die mooie gladde oksel krijgen, die van mij hebben altijd nog een beetje zo’n grijzige waas ofzo =P

Maar inderdaad: tegen de haargroei in en scheerschuim of douchegel/shampoo gebruiken.

Bij mij is het altijd meteen glad. Maar ik heb ook best wel blonde haren. Dus dat ligt waarschijnlijk daaraan! Maar tegen de haargroei in scheren is een erg goede tip! Dat doet alleen soms wel een beetje zeer. Daarom moet je het doen als je al een tijdje onder de douch staat. Het warme water en de warme damp van het water zorgen er namelijk voor dat je haarzakjes open gaan staan waardoor het scheren tegen de haarrichting in minder pijnlijk word, en ook nog eens gladder! Probeer ook een goede scheerschuim te gebruiken!

ontharen met epileren , ga ik strax doen (A)

Aah ik moet echt janken van de pijn als ik m’n oksels epileer

ik heb dat ook! en anderen hebben dan van die mooie oksels en dan lijkt het bij mij alsof het niet goed geschoren is :frowning_face: terwijl ik dat dan nog een uur van tevoren heb gedaan ofzo.

vervelend…

datisklote.

Bij mij wordhet wel altijd glad, maar ik heb ook niet zoveel haar onder mn oksels haha. Ehm je kan misschien die ene deo proberen tegen harde haartjes ofzo? Van Dove.

In die reclames harsen ze het altijd.

epileren of harsen.
en anders heb je zwarte ‘stippeltjes’ ja :rainbow_flag:
(oftewel: stoppeltjes)

ik heb ze er allemaal uit zitten plukken met een pincet haha. het werkt wel :slightly_smiling_face: geen zwarte puntjes. maar tis een pokkewerkje, dus geen aanrader. ik weet niet of het minder pijnlijk is dan harsen, maar je doet t stukje bij beetje dus het is wel langer lijden? haha.

Harsen. Pijnlijk? Ja, maar het went.

amen