HELP neon kleding?

Hoihoi,
vrijdag heb ik een schoolfeest en het thema is neon, ik heb echt GEEN idee wat ik aan kan doen :frowning_face:
Iemand ideeën?

xo

Neon.

Exactly.

Haha ja, maar ik heb geen idee wat, heb ook niet echt iets met neon. Heb wel een groene broek van Pieces, maar die is niet meer knalgroen omdat hij best vaak is gewassen :frowning_face:

Kun je niet een goedkoop knalroze/geel/oranje/groen shirtje kopen? Die zijn vast wel voor een kleine prijs te koop.
En volgens mij kun je overal wel neon nagellak halen. En van die plastic staafjes die van dat neonlicht geven.
etc etc. (:

Misschien kan je ergens neon-accessoires kopen, en dan kleurige kleren aan?
In ieder geval succes. x

Heb je geen veiligheidshesje? :stuck_out_tongue:
Ik heb zelf een paar reflecterende bandjes die ik om m’n enkels doe als ik ga fietsen (ik vind de normale broekspijpspannen niet lekker zitten), ook hartstikke neon.

Dan ga je iets kopen. Wij kunnen ook niet ruiken dat jij niks in je kast hebt. Dan is het toch niet zo moeilijk om te bedenken dat je dan iets ´neons´ moet gaan kopen wanneer jij dat aan wilt?

Ga morgen maar eens kijken of ik hier wat kan vinden met beperkte winkels, (dat haat ik echt aan om in een klein stadje te wonen :frowning_face:) die neon nagellak is inderdaad een leuk idee, dankjewel! :slightly_smiling_face:

Ik heb toevallig nu 2 neondingen aan:

• bretonse neon oranje streep shirt van h&M
  • neon roze shawl van de Primark
    Primark heeft veel neon stuff!

Jammer dat ik in Zeeland woon en niet even snel naar een Primark kan fietsen haha :slightly_smiling_face:
Ik vind de Primark echt een leuke winkel maar woon er zo ver van weg :frowning_face:

bij de coolcat vind je meestal wel iets neons of bij de newyorker als die bij je in de buurt zitten

Tuurlijk, waarom heb ik niet aan de coolcat gedacht? Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Heb je niet van die lichtgevende staafjes? armbandjes,kettingen noem maar op… dat zijn neon kleuren?

Die ga ik inderdaad morgen even zoeken, zou je die bij de Zeeman ook hebben? :slightly_smiling_face:

Bij de Xenos sowieso.

Kijk bij Asos, nelly.com etc.

Bij de action heb je van die lichtgevende staafjes!

Slotje, dit mag in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/algemeen-wat-aan-te-trekken-…-195777.0.html