Help! natuurlijk dekkende foundation voor lichte huid

Hoi,
Ik gebruik sinds een jaar of 2 foundation en ik heb al een stuk of 10 verschillende foundations geprobeerd (vb: essence, catrice, gosh, l’oréal, clinique) maar bij mij zit de foundation echt nóóit goed, ik ben ten einde raad! ik heb van mezelf niet echt veel puistjes, maar het kan wel eens voorkomen, wel heb ik veel rode plekken op mn gezicht, vooral het deel rond m’n neus en neus zelf is heel rood; en ik heb echt afschuwelijke wallen en een hele lichte, ongezond uitziende huid, ook al eet ik gezond, scub ik, doe ik maskers,… Nu ben ik dus op zoek naar een foundation voor de lichte huid, die niet rodig of oranje-achtig uitslaat, die heel goed rode plekken en wallen dekt, en die me er gewoon wat gezonder laat uitzien, want ik zie er altijd ziekelijk uit, ook al voel ik me goed! heeft iemand hier please tips voor, ik zou ongeveer zo’n resultaat willen als de foto van emma watson hieronder. ik heb ongeveer dezelfde huidskleur als haar en ook sproetjes, maar zij ziet er zo gezond en wakker uit, en ik ben net een zombie… please help!

http://gallery.ewva.net/albums/press/ttod-press/08063015.jpg

http://gallery.ewva.net/albums/press/ttod-press/08063006.jpg

het lijkt echt alsof ze totaal niets opheeft… zo mooi natuurlijk!

Naar de Douglas of een andere goede drogist voor advies.

Ik denk dat het photoshop is

De meeste sterren hebben vaak een mooie huid, dus dat moet je niet vergeten.
Ikzelf gebruik sinds kort BBcreme en vind dat een fijne natuurlijke dekking.
Met de camouflage stift van Dr. van der Hoog camoufleer ik de laatste puistjes erbij.
Heb ook foundation van Max Factor, die is licht en fijn.

Mac foundation! ik heb ook jaren zitten zoeken naar een mooie, die je nauwelijks ziet zitten, maar toch dekkende foundation. heb in eerste instantie nooit voor mac gekozen omdat hij wel prijzig is, maar echt, je kunt beter een mac foundation kopen die mooi is ookal is hij wat duurder, dan nog veel meer geld uitgeven aan het altijd maar weer proberen van nieuwe fundations!

weet je of ze in de ici paris xl ook advies kunnen geven? dan kan ik daar misschien eens langs gaan

Ik vind L’Oreal true match fijn, in C1 is die echt HEEL licht :3
Hij is ook heel erg dun, en hij verdeelt heel fijn, zodat je een heel natuurlijk effect krijgt :slightly_smiling_face:

ja, daar geef ik je echt gelijk in! ik was het zo beu met altijd maar weer geld uit te geven voor een nieuwe die er dan weer heel nep uitzag, en daarom heb ik dit topic gestart. geld maakt ook niet zo veel uit. welke heb jij dan van mac? en is die voor de lichte huid?

Mac Studio Sculpt!

Krijg je daar echt zo’n mooi natuurlijk maar toch gezond effect van zoals op de foto?

Vichy tent foundation, ik heb zelf ook een hele lichte huid en deze foundation geeft me een mooie gezonde glow en bedekt evt als het nodig is. Goed uit te smeren en niet zo´n dikke plamuur laag. Je kan ´m geloof ik halen bij de apotheek. Pluspuntje: het is ook tegen onzuiverheden, en verstopt niet! En er is SPF 20 in, dus ook gelijk beschermend

weet je hoeveel die van vichy kost?

Op die foto’s kun je beter niet afgaan…
Ik heb foundation van Lancome, Teint Miracle. Hij is heeel natuurlijk (mits je de goede kleur hebt natuurlijk) hij dekt goed en ik heb ook een lichte huid. Volgens mij heb ik gewoon de lichtste tint. Hij is wel duur, 38 euro zoiets geloof ik maar je doet er heeel lang mee. Ik ben niet goed in schatten maar ik denk wel een jaar ofzo :3 En ik heb nog nooit iemand gehad die het zag zitten bij me! Als ik t er soms over heb met iemand zijn ze altijd verbaasd dus natuurlijk is hij sowieso!

Ik heb zelf ook een redelijk lichte huid, ik gebruik een liquid foundation van Maybelline in de lichtste variant. Maar alleen foundation helpt niet! Dat maakt mijn huid egaler, maar 't is zeker geen wondermiddel.

Wat mijn huid wel heel egaal laat lijken:
-Groene concealer (neutraliseert rode vlekjes/littekens) van GOSH.
-Daarna foundation
-Lichtere concealer van GOSH

ik heb hetzelfde :’) ik ga dit topic even volgen…

Bourjois Healthy mix foundation :slightly_smiling_face:
Zit een gezonde glans in en geeft geen cake effect.

Die foto is hoogstwaarschijnlijk gephotoshopt, maar toch vind ik wel dat hij heel mooi en natuurlijk oogt, en MAC heeft natuurlijk een geweldig kleur assortiment.

Ik ben zelf fan van Dream Satin Liquid van Maybelline, die werkt igg voor mij erg goed, en is dun maar dekkend genoeg. Maar ik moet er wel bij melden dat ik eigenlijk geen foundation nodig heb omdat ik het zo goed mogelijk verzorg met andere (dure) producten.

Resultaat van die foto is sowieso onmogelijk, lang leve photoshop.

Ik gebruik zelf Dream Satin Liquid van Maybelline, werkt best. Vind het zelf vaak wat mooier als ik hem meng met mn dagcréme en daarna gewoon aanbrengen met mn vingers. Smeert een stuk makkelijker en egaler uit.