Help! Nagelijk op mijn nieuwe broek!

Hee,
Ik heb gisteren een nieuwe broek van mijn moeder gekregen en het leek me net leuk om mijn nagels te lakken. En ja… natuurlijk… mijn kwastje viel van de tafel en er zit nu een knaloranje veeg op mijn broek. Heeft iemand een idee om het eraf te halen? Nagellak remover werkt niet :frowning_face:
Thanks!!
xx

wachten tot 't opgedroogd is en 't eraf schrapen?

dat werkt niet echt XD. Het is een joggingbroek en dan schraap ik al die stof eraf XD

Naar een wasserij brengen ofso ?

Nagellak remover?

uhm, ik denk niet dat er nog veel hoop voor is…
Maar ik dacht ook er afschrapen, want je neemt vast niet zoveel stof dat er een gat ofzo komt toch?

oh en sws niet uitvegen :’)

I’m gonna try :slightly_smiling_face:. Thanks :slightly_smiling_face:.

oei dat word moeilijk…
probeer eens naar stomerij te brengen mischien kunnen die iets doen ?

Bij een joggingbroek is dat toch niet zó erg?

oh 'n joggingbroek dan heb ik weinig hoop voor je xD

damned… mijn moeder gaat me vermoorden, de broek was nogal duur, heb heel lang gezeurd ervoor hahahaa :stuck_out_tongue:

Miss helpt nagellak remover zonder aceton? (:
Ik had op google gekenen maar daar raden ze ook allemaal nagellak remover aan

Da’s niet slim. :flushed:
Maar ik heb geen idee.

laat een flinke hoop nagellak remover erop wacht tot morgen of je hebt vlekken verwijderaar’ s gebruik dat

Ik had dat eens met een spijkerbroek, ik heb toen gewoon een heel flesje nagellakremover zonder aceton in een beker gegooid. Het stuk stof van de vlek daar een nachtje in gezet en de volgende dag in de wasmachine gegooid. Bij mij was het er toen wel ongeveer uit…

Oke, dankje allemaal voor de tips :slightly_smiling_face: Ik ga het eens met nagellakremover zonder aceton proberen :slightly_smiling_face:

ik weet wel zeker dat je de vlek er niet helemaal uit gaat krijgen
ik zal het lekker lang laten weken met naggellakremover ook proberen. en anders met zachte zeep erop, ook lekker lang laten intrekken en dan in de wasmachine.

met nagellakremover verneuk je toch heel je broek? toen ik dat deed kwam er zo’n hele lichte vlek op mijn broek, echt lelijk.

misschien heb je nagellakremover gebruikt met acceton? ik heb een x nagellak gemorst op mijn vloerkleed en dat is er met nagellakremover zonder acceton best goed uitgegaan en ik heb geen vlekken gekregen van de remover :slightly_smiling_face: