Help, naam voor webshop??

Yooo ik ben pas een webshop begonnen, met vintage sieraden www.sieraadjes.tk, en ik wil hem .NL maken maar sieraadjes.nl bestaat al DUSSSS ik heb een nieuwe, pakkende, fantastische, naam nodig :grinning: !! Wie weet wat? Xxx

Het lijkt me dat je dat het beste zelf kan verzinnen? Het moet bij jou passen, want het is jouw “bedrijfje”.

Maak niet een te lastige naam. Bij een makkelijke naam onthouden mensen het makkelijker!

Al goed kunnen verkopen?

Oke ik was in een melige bui net met mijn moeder en mijn moeder zei zo : noem het www.blinkymonkey.nl ! en dat je dan zegmaar zo’n aap tekent als logo met allemaal leuke sieraden om :slightly_smiling_face: !! En van dat spreekwoord: al draagt een aap een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding, en dan streep ik lelijk zegmaar door en zet er mooi voor in de plaats. (oke dat was een ingewikkeld verhaal haha) maar wat vinden jullie?

Nee nog niet zo heel erg, maar ik moet gewoon een beetje bekendheid krijgen (:!! maar wel veel vriendinnen die iets willen kopen enzo en die het heel leuk vinden.

Nou nee niet leuk. Je heb vintage sieraden dus zal ik me daar op richten.

Ik wil je coca cola en eiffeltoren ketting kopen :slightly_smiling_face:

ik weet wel een geweldige naam, maar voordat ik hem zeg wil ik wel een contract on met jou opstellen waarin staat dat ik 2% van de winst krijg voor het gebruik van mijn naam XD

geintje, maar je moet het zelf bedenken want anders krijg je dat soort gedoe.

Welke eiffeltoren (heb er meerdere)??

Valt dit niet gewoon onder reclame?

weetikniet, moet ik hem wissen??