HELP na 3e keer seks weer bloeden

Help,
Ik heb voor de 3e keer seks gehad met dezelfde jongen. (Hiervoor was ik nog maagd). De eerste keer deed het behoorlijk pijn en bloedde het veel. Als ik het zo lees overal, is dat vrij normaal. De tweede keer deed het ook zeer, voornamelijk in het begin. Ik was toen ongesteld, dus er was sws al bloed. De derde keer deed het in het begin ook best zeer en begon het vrij in het begin in een keer heel erg te bloeden. Het bleef er maar uitdruppen. Erg veel! Is dit normaal? Moet ik hiermee na de huisarts of moet ik gewoon achtwachten of het na een peer keer nog steeds zo is? Na de 3e keer, trilden mijn benen ook, maar dat heb ik wel vaker. Plz geef me advies.
Ps. Het is niet mijn vriendje, maar we hebben er allebei behoefte aan. En we kunnen best goed praten.
Pps. Ik wil echt niet tegen mn ouders zeggen dat ik ontmaagd ben (zie punt 1).

Bij mij deed seks de eerste keren ook pijn in het begin, dit heeft nog wel een tijdje aangehouden.
Persoonlijk heb ik nooit last gehad van bloed, maar er zijn een hoop meiden die dit wel hebben. Misschien was je niet opgewonden genoeg door stress oid, en was het daarom wat stroef? Misschien was er een wondje dat nog niet helemaal genezen was en ging het daarom bloeden?
Het trillen van de benen herken ik zelf ook wel.
Ik zou me er zelf niet te druk om maken en het nog even aankijken. :slightly_smiling_face:

ik denk ook dat je gewoon niet genoeg op je gemak was :cold_sweat:
geen zorgen en relax

Ik was wel genoeg opgewonden, alleen ik vind het wel lastig om me helemaal te ontspannen als het zo zeer doet…

Ik probeer ook om me geen zorgen te maken, want volgens mij kan er ook niet veel ernstigs aan de hand zijn :flushed:, maar op internet las ik ook dat je dan misschien een soa kan hebben of bepaalde poliepen?!?

Dan kan je altijd een keer glijmiddel proberen, meestal gaat het wat soepeler dan :slightly_smiling_face: en vragen of je vriend iets rustiger doet in het begin.

Hoeveel tijd zat er tussen de seks? Als het wondje nog niet genezen is gaat het elke keer weer open.

Dit en bij mij zat er soms wel een maand tussen, bij mijn eerste paar keren en ik bleef ook elke keer bloeden. Maar nu, na 8 maanden, gebeurd het nog vrij weinig.

een week

Ik zou me geen zorgen maken. Waarschijnlijk gewoon een wondje, of je bent niet nat genoeg. Gewoon rustig aan doen en dan komt het vanzelf wel goed.

Ik zou me toch wél een beetje zorgen maken. Want ik had dit probleem ook toen ik voor het eerst seks had. Ik bloedde ook iedere keer na seks. En het bleek toen dat ik chlamydia had. Als jij zeker weet dat je huidige sekspartner geen soa heeft of als jij het altijd met condoom doet hoef je je hier natuurlijk geen zorgen over te maken. Maar vond het wel nodig om het hier neer te zetten. Want het was echt niet leuk.

Wat ik ook nog meer had was onregelmatig bloeden. Daar bedoel ik mee dat ik regelmatig ongesteld was (Ik slikte de pil trouwens, maar ben altijd al regelmatig ongesteld geweest) en dus ook als ik niet in m’n stopweek was ik door m’n pil heen bloedde. Dat was voor mij de aanleiding om naar de dokter te gaan omdat ik dacht dat m’n pil niet sterk genoeg was of wat dan ook. En verder had ik afscheiding die een klein beetje afweek van het normale. Maar ik dacht dat m’n lichaam gewoon reageerde op ‘‘het seks hebben’’ aangezien ik gehoord had dat je zuurgraad dan een beetje veranderen kan enzo.

Na hoe vaak, ben je naar de huisarts gegaan? En waren dit de enige ‘verschijnselen’ die je had of had je nog meer?