help my!!!

VOLGENDE WEEK… mag ik mijn kamer verven en krijg ik nieuwen meubels :grinning:
maar nu weet ik niet welke kleur ik wil!? mijn kamer is ongeveer 3 bij 2. ik heb een groot raam aan een korte kant en daar staat mijn bed voor want die kan ik bijna nergens anders kwijt en ik kan wel een hoek bureau kwijt! :stuck_out_tongue:

please help me!!!

ik kan niet in jouw gedachten kijken, sorry…

Lichte kleuren, het liefste wit. Dat maakt ruimer. Verder kan je gewoon je lievelingskleuren gebruiken. Foto zou handig zijn??

Kies idd je lievelingskleuren :3

Rustige kleuren, anders word het gouw heel druk, en natuurlijk in kleuren die jij zelf mooi vind.

In je titel staat help my, het is help me. Hoe minder spellingsfouten en verkeerde engelse zinnen, hoe serieuzer je wordt genomen :wink:

OT: ik zou gewoon vrolijke kleuren doen. Of een paar muren effen en een paar met een patroon?

ik heb ook net me kamer geverd enzo, en ik heb ook een kamer van 4 bij 1,50 ofzo. mijn muur heb ik grijs gemaakt, en mijn bureau en bed zijn wit. dan krijg je toch veel licht en ruimte in je kamer. Ik heb voor rustige kleuren gekozen. Wit, zwart, grijs en zilver. Ik zou er niet te veel op zetten, en niet een te drukke muur. Dan wordt je kamer alleen maar kleiner.

ik ga deze week ook mijn kamer verbouwen opnieuw inrichten, opnieuw behangen. Ik heb gekozen voor drie wanden wit en de andere beige. Op die muur komen foto’s met een witte omlijsting!
voor jou zou ik aanraden om lichte kleuren te kiezen en basic, kies iets wat bij je meubelen past.

Ik zou kiezen voor neutrale kleuren.

Want over 2 jaar ben je het weer zat. :stuck_out_tongue:

3 bij 2 vierkante meter!
En jij hebt het over nieuwe meubelS?

Jeeeeetje, daar kan je toch niks in kwijt!

In elk geval, kies voor neutrale, lichte kleuren.
Ik zou dan een muur een kleurtje geven, en de andere muren (gebroken) wit houden.

Zoals bijna iedereen hier zegt, zou ik ook voor neutrale, lichte kleuren gaan.
Zorg dan gewoon voor wat leuke gekleurde accenten, die kan je dan na een tijdje aanpassen, heb je wat variatie :slightly_smiling_face:

ik had eigenlijk een serieuze vraag verwacht waar je hulp voor nodig had. maar kies anders frisse kleuren die je niet veel ziet en waar je toch van houd. persoonlijk vind ik gewoon witte muren vol posters/ inspiratie nog altijd het coolst van geverfde muren:D.