Help!? Morning after pil niet kunnen halen?!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeelp.
Ik heb vanavond onveilig seks gehad (I know, i’m so stupid).
En door huisarrest mag ik niet weg,
ik kan niet tegen mijn ouders zeggen dat ik weg moet om de morning after pil te halen want ik mag niet weg, en ik kan het ook niet aan hun vragen of ze het voor me willen halen (ik zie ze al gaan zeg :bored:).
O ja, en ik ben 19. Niet dat je denkt van, die is gestoord.

What should i doooooooooooo?!

Waarom open je 2 topics? Dit kan toch gewoon in 1 topic…

Nee, dit soort vragen wil ik vanwege de leeftijdscategorie gescheiden houden.

Kun je het niet aan die jongen vragen? Ten slotte is hij hier ook verantwoordelijk voor…

De leeftijdscategorie maakt hier echt niet uit hoor. Mensen van 11 lezen dit, net als mensen van 20. Het zal niet heel veel verschil uitmaken, en zelf zul je de onzin antwoorden er wel uit kunnen filteren.

Aan de jongen in kwestie vragen. Of moet je bijvoorbeeld niet naar school of werk waarna je het even snel kunt halen? Een goede vriendin misschien?

Uhm… dat zou kunnen maar hij woont veeeeeeeeeeeeel verder weg dan mij,
en hij mag hier echt niet thuis komen.
En nee: Ik ben niet aan de pil.
Ben er na mijn vorige relatie mee gestopt.

werken je ouders niet, zodat je het sneaky kunt halen? werk jij niet zodat je het na je werk kunt halen? geen vriendinnen die het kunnen halen?

Als het goed is kan je de map ook bestellen op de kruidvat site. Volgens mij zou je hem dan morgen in huis moeten hebben…

Laat iemand anders 'm halen, ik zou 'm sowieso zo snel mogelijk halen… er is vast wel iemand die dat wil doen toch?

Een vriendin die het voor je kan halen?

Laat een vriendin hem in de brievenbus steken en maak hem leeg? Dan hoeven je ouders niet te weten dat je vriendin er was, noch dat ze dat erin stak.

Tip; ga aan de pil als je seks wil, wees verstandig. En oh ja, lieg er niet over tegen je ouders. :wink:

Jaaaaaa :slight_smile:

Slotje!