Help: Morgen rijexamen

Ik heb morgen voor de tweede keer rijexamen!! En ik ben enorm zenuwachtig omdat ik bang ben om in te voegen op de snelweg als het heel erg druk is en ik zeg maar niet meteen op de rijbaan terecht kan. Mijn bijzondere verrichtingen gaan wel goed komen en de vorige keer ging alles super goed en moest ik dat nu weer verplicht zo doen op me volgende examen zei mijn begeleidster. Maar ik weet nog steeds niet goed hoe ik moet handelen als ik niet meteen kan invoegen!! Heeft er iemand tips aub??

Sorry hoor, maar dat had je al lang moeten melden aan je rij-instructeur. Nu kan hij je niet meer helpen. Invoegen op de snelweg is gewoon al zo ver mogelijk van te voren beginnen met kijken en inschatten.

En er is een algemeen topic.

Meteen richting aangeven. Als het goed is houden andere automobilisten dan rekening met je door een rijstrook op te schuiven zodat jij kan invoegen.

Dat heb ik ook echt al wel gedaan :cry:…maar nog steeds ben ik heel erg onzeker en ga ik tijfelen…kan ik toch niks aan doen…

Sorry, kwam wat lulliger over dan bedoeld.

Gewoon jezelf er tussen proppen. En zit je naast een auto of remmen of keihard gassen.

Hoofdletters in topictitel zijn niet toegestaan dus dat heb ik veranderd, maar je mag dit ook wel in het algemeen rijlestopic plaatsen!
Slotje.