Help! Moet ik het uitmaken?

Heey iedereen. Ik ben Anna ik ben 14 jaar.
Ik zit ergens al een tijdje mee. Sins 2 en halve week hen ik een vriendje yeahh.
Maar ik zit ergens mee, de laatste tijd zet hij de heletijd op insta van die “rates” dingen ( ik weet niet of jullie dat kennen maar dat hij zeg maar meisjes cijfers geeft of van should I date you yes mabye no ect.)
Daar had ik hem gister avond voor de 3de keer op aangesproken maar ook echt heel boos. Hij zei dat ie het niet meer zou doen als ik het niet leuk vind. Maar dat is het probleem niet. Sins 1 week ga ik weeer om met een oude basisklasngenoot die ik al 8 jaar ken. In de 1ste ( zit nu in de 3de) vond ik hem leuk, nu niet meer denk ik. In die ene week heb ik hem 5 keer gezien en dan gaan we gewoon chillen enzo met vrienden echt gezellig. Maar hij knuffelt me de hele tijd en doet anders tegen mij dan andere meisjes. Hij is zo lief voor me en hij weet dat ik een vriend heb. Maar mijn vriend woont in de buurt van mn beste vriendinnen en die kennen hem ook al lang. Telkens zeggen ze slechte dingen over Hem van hij eet vies blabla hij is vervelend enzovoort. Ik vind hem echt heel lief maar sins ik met hem heb krijg ik alleen maar kritiek over hem. En ik denk dus dat die ene vriend noem hem maar even nino me dus leuk vind en ik zie hem vanavond weer wat moet ik doen( sorry voor mn onduidelijke verhaal maar ik moest het zo snel mogelijk kwijt) wat moet ik doen?!!

Euhmm. Ja inderdaad onduidelijk. Maar doe gewoon waar jij je goed bij voelt. En het gaat niet om je vriendinnen maar om je eigen geluk. Dus je moet toch echt zelf weten wat je doet.

Als je echt verliefd bent op hem, maakt jou die kritiek niet uit over hem, want jij hebt je keuze al gemaakt. No offence, maar het is wel zo.
En verder ben ik het ook eens met wat Tubbietoast zegt.
Vind je je vriendje echt nog zo leuk? Neem dan afstand van die andere jongen of maak hem duidelijk dat niks wil.
Aan de andere kant, als je pas 2,5 week samen bent en jullie nemen het nu al niet echt serieus…, maargoed, daar kan ik niet over oordelen, want ik ken jullie niet.

Als je niks voelde voor je goede vriend, dan had je hier ook niet mee gezeten en ons waarschijnlijk ook niet om advies gevraagd. Dus ik denk wel dat de kans er is dat je iets meer voor hem voelt dan je nu doet blijken.

En mijn moeder zei altijd “als je moet kiezen tussen twee personen, kies dan voor de tweede waar je verliefd op werd. Want als je de eerste echt leuk had gevonden, had je de tweede nooit zien staan”

het is toch jouw vriend? als je hem echt leuk vind maakt die kritiek je niks uit. als je je vriendje echt leuk vind moet je maar afstand nemen van die nino, of gewoon vragen of hij kan stoppen

Als je je vriend echt zo leuk vond zou je je niets aantrekken van de kritiek die je vriendinnen op hem geven en ons vragen wat te doen.

Vraag jezelf af of je je vriend echt leuk vind. Mocht dit zo zijn dan moet je afstand nemen van Nino, als je hem toch niet zó leuk vind kun je het beter uitmaken. Eerlijkheid duurt het langst.

.

Daar heeft je moeder gelijk in! Alleen ik weet evht niet wat ik moet doen. Ik denk dat ik dus twee jongens leuk vind die nino en mn vriend dus maar dat wil ik helemaal niet!

ik probeer me er ook niks van aantrekken maar het is vervelend als iedereen op school naar me toekomt met is hij je vriendje , ja ik ken hem hij is vervelend ( dan negeer ik het meestal Of zeg ik gewoon of ze weg kunnen gaan)