help! moeder wil sweet 16 morgen afblazen

meiden jullie moeten mij echt helpen!!!
morgen word ik 16, en er stond een (groote) sweet 16 gepland. er komen veel mensen waaronder veel topsporters en een meisje uit een andere stad dus die hebben veel hiervoor afgezegd.

Ik was woensdag ziek uit school gekomen (misselijk, keelpijn, koorts, heel moe) vandaag ook nog thuis gebleven.
Nu wil ze het afblazen, maar ik voel me echt al beter?
help what to do???

Ze blaast het echt niet af hoor…

En heel fijn dat er allemaal topsporters komen. Echt nuttige informatie joh!

Gewoon zeggen dat je je top fit voelt! En dat ze het niet kan maken om het af te zeggen vanwege al de redenen die je noemde.

Haar proberen te overtuigen. Zeg dat als het toch niet gaat morgen, ze het alsnog kan afblazen.

Doet ze echt niet hoor.

komt joeri (ofzo) van gelder ook?
XD…
oké dat is lullig

uh zeggen?

Ja heel nuttig… Maargoed, zeg dat het goed gaat, en ga morgen gewoon naar school.

naja bij mij op scool zitten topsporters, zo bedoelde ik het meer, die hebben dus allemaal dingen afgewzegd

Jaloers? Ze bedoelt dat die mensen belangrijke dingen te doen hadden en het speciaal afgezegd hadden.

ik snap haar wel hoor, je gaat twee dagen niet naar school en dan een groot feest houden als je ziek bent? Zou van mijn moeder ook niet mogen. Vertel haar gewoon maar dat veel mensen heel wat hebben afgezegt voor je, dan kan je ze misschien nog overtuigen

hmm, op die manier,
in je bericht klinkt het een beetje van, 'kijk eens wie er wel niet allemaal naar mijn feestje komen :‘D’
maar zo snap ik het wel, je bedoelde het meer van, mensen die het vrij druk hebben,
maargoed,
ik zou gewoon naar school gaan,
ik weet niet wat je hebt,
maar voor hoofdpijn heb je paracetamol enzo, en tegen verkoudheid en keelpijn heb je ook dingen, ook voor buikpijn, dus ik zou ook wat medicijnen nemen,
ik denk ook niet echt dat ze het zal afblazen als je je goed voelt ofdoetalsof

ik denk niet dat ze het doet…
mja alvast gefeliciteerd

ja oke dat is ook wel zo, maar ik voel me écht écht écht beter nu, en ze geloofd me gewoon niet!
het probleem is ook dat ze nu niet thuis is, en pas vanavond 11 uur terugm komt… ik denk dat ik me morgen gewoon helemaal klaar maak en naar school ga, dan kan ze er niet meer omheen!

ja ik snap ook wel dat het misschien overkwam alsof ik even belangrijk wilde gaan doen…sorry
maar ik vind echt dat ze dit niet kan maken

Pardon? Absoluut niet, ik vind het ontzettende overbodige informatie om te vermelden.

Helemaal niet overbodig. Heb je überhaupt verder gelezen dan ‘Jaloers?’? Dat schreef ze alleen maar om aan te geven dat die mensen belangrijke dingen hebben afgezegd zodat ze op haar feestje kunnen komen en dat ze ze niet wil teleurstellen. En ja, je reactie klonk heel jaloers.

Sinds wanneer is het verkeerd om overbodige informatie te geven? Het is nutteloos, maar verkeerd?

Hmm, misschien gewoon naar school gaan? Of naar de dokter, als ze het echt niet gelooft?

Tja jammer dat je het overbodig vind, maar kennelijk vind je het zo belangrijk om daarop te reageren? xD Wat overkomt alsof je zwaar jaloers bent dat jouw friendsies saai zijn.