HELP model????

Halle, mijn vriendin is laats gescout voor een modellen bureau en ik vond dat natuurlijk vet gaaf voor haar. Maar toen heeft ze mijn foto’s naar dat modellen bureau gestuurd (mat al mijn maten etc.) ! Ik vind het heus niet eng hoor maar ik weet gewoon zeker dat ik dan wordt afgewezen (ook al ben ik dun). En ik hou gewoon niet van afwijzing.
Heeft iemand tips hoe je daarmee kan omgaan?:face_with_raised_eyebrow:
xx

Waarom stuurt ze jouw foto’s op als zij gescout werd?

.

Ze vond dat ik ook ‘model’ moest worden. En ik zij zou dat dat toch iet zou lukken en toen heeft ze dat gedaan…

Nou, als de foto’s al zijn verstuurd, kan je er vrij weinig aan doen. Of je wordt afgewezen en kijkt er nooit meer naar om, of je wordt aangenomen en bent blij. Wat zou het uitmaken wat mensen vinden als jij het toch niet wilde.

Edit: Oh, je vroeg hoe je er mee om kon gaan. Nou, gewoon. Er niet aan denken en verder gaan met je leven…

Nou als je het echt niet leuk vindt en zij het niet aan jou heeft gevraagd vind ik dat best wel gemeen eigenlijk

lieve schat die foto’s zijn al opgestuurd, dus die afwijzing krijg je toch wel. Trouwens het zijn vaak meiden met een apart gezichtje die worden gescout.

Het is niet echt jouw droom toch? Waarom teleurgesteld zijn als het toch niet echt is wat je wilt.