Help!! m'n haar! ruig,klitten,pluizig!!

ik heb echt ruig,klitten,pluizig haar! wat voor middeltjes gebruiken jullie daartegen?? het lieft om het een beetje te laten krullen en om gewoon het ‘ruige’ weg te halen! help please!

goed je haar verzorgen, borstelen, kammen, ehm… zelf gebruik ik gliss kur anti klit spray, maar daar moet je wel mee uitkijken dat je niet too much gebruikt; dan word het vet. volgensmij zijn er zat producten tegen zulk haar! veel succes, liefs

Je haar niet nat kammen/borstelen, sowieso niet te vaak.
Gebruik shampoo & creme spoeling voor beschadigd/uitgedroogd haar.
Neem af en toe een haarmaskertje.
Gebruik geen haarlak.

• Voor je gaat douchen haar goed door kammen, als je borstelt met je hand over het geborstelde heen gaan (anders wordt 't statisch) en eerst de achterkant van je haar (dus ondersteboven gaan staan).
  • Goede gladmakende/glans shampoo&conditioner (Gliss Kur, Pantene, John Frieda vind ik fijne merken).
  • Haarmasker (John Frienda, Andrelon, Pantene bijv, liefst aansluitend op je shampoo&condi)
  • Haar droogdeppen en niet droogwrijven.
  • Pas kammen als het droog is
  • Serum erin
  • Anti-pluis spray eventueel

Geen;
Haarlak, gel en oppassen met mouse.

Bedankt! maar echt merken bedoel ik dan bv: anti-klit spray te koop bij: kruitvat. zoiets maar deze tips wil ik ook graag…

BEDANKT

Up

gebruik john frieda dat werkt echt super

Ruig?
Is je haar dood, dan kan je beginnen met het knippen van je haar.

Ik ga niet knippen, anders had ik dat allang gedaan…

wanneer ben je voor het laatst naar de kapper geweest?

Oké, maar als je haar dood is dan blijf het vaak gewoon lelijk.

• spreekt uit eigen ervaring -

vraag je kapper om advies

ik ga ongeveer 1x of 2x per jaar naar de kapper. mja de kapper komt bij ons

het moet om de 3 maanden…

ach, koop één van die Loreal elvive anti klit spray
helpt vast.

Nee hoor, de kapper komt ongeveer om de 3/4 weken, ik kan haar altijd om advies vragen

als zij het zo beter weet waarom ga je dan hier een topic aan maken>>:face_with_raised_eyebrow:

ga dan lekker dom doen naar haar en zet zinnige topics neer… voor als je het echt niet weet…

:villagepe

omg, waarom zo bitchy?? Als je zelf zo’n grote bek geeft, reageer dan lekker niet fzeu.

ik gebruik altijd die glisskur spray dan :grinning:
werkt heel goed

Regelmatig laten knippen. Shampoo voor je haartype gebruiken. En af en toe een haarmaskertje. En misschien kun je een serum of anti-klitspray gebruiken.

Shampoos & Conditioners die goed werken:

• John Frieda, echt elk soort -luxiorious volume, frizz ease, brilliant brunette, noem het op- werkt (± 8 euro, alle drogisterijen)
  • Pantene -Glad en Zijdezacht lijkt me voor jouw haar het beste, maar alles ervan is sowieso fijn- (±4 euro, alle drogisterijen)
  • L’Oreal Paris Elive Nutri-Gloss eventueel Nutri-Gloss light (± 6 euro ?, ook overal te krijgen)

Maskertjes zou ik laten aansluiten op je shampoo & condi (like; glad en zijde zacht masker + de shampoo&condi van die reeks). Anders van John Frieda, Pantene of Andrelon of L’Oreal -die vind ik persoonlijk erg fijn.

Serum het liefst ook en anders John Frieda, L’Oreal Paris of Biosilk (Biosilk te koop bij bijv Douglas) .

Spray: L’Oreal Paris Elive Nutri-Gloss spray.

Borstel: liefst van echt haar, beetje dure dus.

En echt alles (behalve Biosilk) is overal te krijgen: Kruidvat, Etos, DA, noem het maar op.