Help! Mijn zwarte haar naar bruin verven.

Hallo allemaal,

ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Ik heb nu zwart haar maar wil het weer dolgraag bruin, ook heb ik alvast bruine extensions besteld en vanuit daar ga ik ombre haar verven.
Maar ik heb vandaag dus bruine verf gekocht en mijn haar bruin geverfd alleen het blijft zwart. Nu wil ik het dus gaan ontkleuren… ik heb geen andere keus. Maar als je je haar ontkleurd wordt het heel erg blond toch? En als je van blond naar bruin wilt wordt het weer groen. HELP! Hahaha, alvast bedankt!!

Wat is je eigen haarkleur? Als die bruin is kun je color B4 van eBay bestellen. Die haalt alleen het verf uit je haar en krijg je als het goed is je natuurlijke haarkleur mee terug. :’)

Mijn eigen haarkleur is lichtbruin, moet je voor eBay een creditcard hebben? Ik heb nog nooit iets van ebay besteld! Dankjewel voor je reactie

Hoeft niet, kan ook paypal, en sommige verkopers accepteren ook andere betaalmethodes maar de meeste hebben het liefst paypal. Paypal kun je gratis aanmaken ( dacht ik toch?)en is heel veilig, is gelijk ook een soort ‘verzekering’ voor als je het niet krijgt voor zover ik weet. Maar mn moeder doet het altijd voor me :’) . Maar als je paypal aan hebt gemaakt wat volgensmij een paar dagen duurt moet je geld erop storten wat ook weer een aantal dagen duurt, bij mij duurde het wel heel erg lang. Even geduld hebben dus.

Oke ik heb Paypal, ik heb even ‘research’ gedaan naar Colour B4 en het is niet zoals het klinkt, je haar zal nooit je eigen kleur meer worden.
Ik lees op verschillende plekken dat hele blonde verf je haar bruin maakt. Heeft iemand hier ervaring mee?

Voor zover ik weet kun je je haar alleen maar lichter maken door bleken/ontkleuren (tenzij het om één tint gaat ofzo, maar zwart → bruin is wel meer) en dan weer verven in de kleur die je wilt.

Een paar tinten lukt wel, maar echt lichtbruin gaat moeilijk worden zonder te bleken, al ken ik wel mensen die het is gelukt.

Ik heb color B4 ook gebruikt. Ik had meerdere malen mijn haar felrood geverfd en een paar keer daarna donkerbruin. Toen had ik colorB4 gebruikt en mijn eigen haarkleur teruggekregen met een lichte oranje gloed. Maar die oranje gloed kwam doordat mijn haar ook rood geweest is. :slightly_smiling_face:

Ik zal het wel proberen. Er zit geen bleek en in het is totaal niet schadelijk voor je haar. ^^

Ik heb vandaag Guhl oplichtend gebruikt. Het bevat waterperoxide en het maakt je haar 1/3 tinten lichter. Ik lees overal goede reacties. Nog bij niemand is de kleur hetzelfde gebleven. Alleen het zit er nu 2 uur in en is nog steeds pikzwart. Ik heb 1 flesje gebruikt van 30 ml. Het trouwens gewoon te koop bij de kruidvat.
Heeft iemand dit probleem ook gehad? Komt het nog?

Juist oranje toch? Heb je de link nog? Anders ga ik het ook proberen :slightly_smiling_face:

Pakt het niet beter op natuurlijk haar dan op geverfd haar?

Dat maakt volgens mij geen verschil. Er zit dus waterperoxide in, wat eigenlijk bleek is. Dus het zou ook op gekleurd haar moeten werken. Straks nog maar een flesje proberen dan…