Help! mijn vriendje heeft miss een zwak voor een ander ;s

Jaa.
mijn vriend smste gisteravond dat een vriend en een vriendin van hem ( die verkering hadden ) het uit hebben gemaakt.
Maar hij zat daar erg mee, omdat dat meisje melanie, altijd ng een zwak voor hem had ofzoo, maar dat hij dat zijn vriend ( Mike ) niet aan wou doen, en het nu, vanwege mij. al helemaal niet meer.
Maar. toch. ik weet het niet. Hij zegt wel de hele tijd dat ze geen kans maakt enzoo. maar hij zegt wel: maartoch, ik kijk uit. dus hij is niet helemaal zeker van zijn zaak, en opzich vertrouw ik hem wel… maar ik weet echt niet wat ik moet doen!
ik heb zeker geen zin om hem te delen ofzoo.
hebben jullie tips?

kuss.

Tja, zolang jij het niet verteld weet hij ook niet hoe jij je voelt.

hmm. jaa daar heb je wel een punt. Dankjewel :slightly_smiling_face:

Misschien heeft ie een verleden met dat meisje waardoor ze altijd nog iets voor 'm betekent. Maar dat betekent niet dat hij jou zoiets zou aandoen.
Praat er met hem over!

Zal ik doen.
maarjaa. misschien dat ik wat wantrouwiger ben omdat ik weet dat ie al een keer is vreemdgegaan.
In ieder geval; bedankt voor de tips! :grinning:

Voor sommige mensen blijf je altijd een zwak houden, kun je niks aan doen

ja vooral als ze veel ex hebben gehad dat hou je toch
kan heel goed begrijpen dat je er niet gerust op bent

Okee, dus eigenlijk zit ik me een beetje zorgen te maken om niets? :blush: das best genant.
ik zal het er met hem over hebben.
Tnxx voor de tips (:

wat een kutsituatie. ik zou er met je vriend over praten, en als je merkt dat hij te close wordt met die meid dreigen bij hem weg te gaan en als hij daar niet naar luistert: echt weggaan.

jaa… best wel een kutsituatie jaa. maargoedd, ik wil hem niet kwijtt. en ik gaa het ook zeker in de gaten houden :wink: aangezien ze ook altijd best wel close waren met elkaar. maar ik vond het nooit zo’n probleem dat ze zoveel smsten enzoo., aangezien zij verkering had. maarjaa.
ik zie wel even hoe ik het gaa doen…

0

jaaa. das waar…