help mijn vriendin

Ik heb dus een vriendin. Die een bh wil hebben maar niet weet hoe ze het tegen haar moeder moet zeggen. Want ze vindt het nu wel tijd voor een bh. Maar hoe moet ze hel vertellen?? Weet iemand iets?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:??

Dat is toch niet zo moeilijk? Mam mag ik een bh?

Klaar.

Hahahaha die vriendin heeft zeker heel toevallig dezelfde naam als jij? en zelfde leeftijd, zelfde woonplaats, zelfde school, zelfde ouders… zelfde persoon misschien?

Vraag gewoon; mam, zullen we is samen voor een bh kijken?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

En damn, waarover je je zorgen kan maken in je leven >.<

Ga gewoon een keer naar de hema en dan zeg je dat als je er een aan wijst of zoiets

Ah joh, ik snap haar wel. Is misschien lastig de eerste keer. Maar de enige oplossing is toch echt gewoon vragen! Vind die moeder heus niet raar, hoor.

Tja, dat soort dingen zijn idd gewoon raar ; ) Net zoals de eerste keer je benen scheren en je wil een mesje vragen, of zo :stuck_out_tongue: Maar je moet je gewoon even over dat schaamtegevoel heen zetten want er is echt niks geks aan ; ) Begin anders als je een keer kleren wilt kopen (of je vriendin, als dit echt over een vriendin gaat ; )) gewoon van ‘euh ja mam, je vindt me mss een beetje jong, maar met gym heeft iedereen een bh en ik niet en dat voelt zo stom’ ofzo :stuck_out_tongue:

Mijn ma begon er zelf over haha :’). Ik vind dat verschrikkelijk om te vragen, maar gewoon doen; Mam, ik vind het tijd voor 'n bh.

Heb je een oudere zus ofzo? Met mijn zus heb ik mn eerste beha gekocht volgens mij :stuck_out_tongue: Je kunt ook gewoon van die topjes kopen bij de hema, en dan op een gegeven moment tegen je moeder zeggen dat je wel toe bent aan een echte beha.

Heb je een oudere zus ofzo? Met mijn zus heb ik mn eerste beha gekocht volgens mij :stuck_out_tongue: Je kunt ook gewoon van die topjes kopen bij de hema, en dan op een gegeven moment tegen je moeder zeggen dat je wel toe bent aan een echte beha.

Ik vraag me af hoe het komt dat het ‘raar’ is geworden om te zeggen dat je een BH moet of dat je ongesteld bent geworden.
Je moeder heeft het tenslotte ook allemaal dus er is helemaal niks geks aan.

Inderdaad, het is je moeder hoor! Die heeft uren in barensnood gelegen om jou eruit te persen, die kan het echt wel aan als jij dat vertelt hoor…

Het is toch helemaaaal niet erg omdat gewoon te vragen aan je moeder -.-

Je moeder vind het volgens mij juist leuk als je het vraagt.
dat geeft aan dat je haar vertrouwt

Zeg het gewoon of koop er zelf een?

^dat ja…

‘Mag ik een bh?’

OHMAYGODNOCANTHANDLEIT

Kijk mam, ik krijg tieten, hint.

Ohja, wel ff je shirt omhoog doen he?

• mijn moeder kan daar om lachen, maar ze is ook gewoon tof.