Help!Mijn vriendin is morgen jarig tips voor verassing?

Weet iemand iets leuks om mijn vriendin mee te verassen ik en mijn vriendinnen denken er al over na, maar weten jullie misschien iets leuks om haar op school mee te verassen? Wat hebben jullie voor vriendinnen gedaan voor hun verjaardag

pleaseee tips

xxxx

Maak een taart/cupcakes of zoiets en neem die mee naar school?
Neem ballonnen en andere dingen mee er versier heel haar fiets in de pauze.
Pff Feesthoedjes :stuck_out_tongue:?

Dankjee Leuk!

nog meer tips iemand?

vraag aan de congierge of hij haar locker voor jou wilt openmaken zodat je er balonnen enzo in kan doen, als ze haar locker dan openmaakt is ie helemaal versiert :slightly_smiling_face:

dan moet je alleen wel vroeg op school komen zodat je eerder dan je vriendin bent.

leuk! alleen ik fiets samen met mijn vriendin dus dat is wel moielijk…

Dan zou je het ook evt in de pauze kunnen doen, of vraag aan een lerares of je even 5 min weg mag?

Op de tafels van de aula gaan staan en zeggen dat ze jarid is en iedereen happy birthday laten zingen?

wtf? Verassing? XD

Neem aan dat je verrassing bedoelt? Verassing is namelijk niet echt plezierig.

pauline’s idee is leuk! :slightly_smiling_face:

Hee, ik ben ook morgen jarig :'3

Maar ik verwacht niets te krijgen, niets leuks te doen en verder geen tijd te hebben, dus mijn vriendinnen hebben ook niets gedaan. (Ik heb gezegd dat ik mijn cadeautjes nog niet hoefde, hoor. En mijn ouders moeten het cadeau ook nog halen. Verder blijft er niemand meer over…)
Haha, maar ik krijg wel een mini-pizza uit de kantine op school waarschijnlijk van mijn vriendin :’)

gefeliciteerd :grin:

Lucifers?

Nu even serieus: zo van die blaasslingers/-slierten zijn wel tof. Of een ballon waar je confetti (of iets anders leuk) instopt. Een taart met haar naam op. Of een snoeptaart.

bedankt voor de tips!

de congiërge laten omroepen dat ze jarig is??

haha dat ga ik proberen!

ons meidengroepje doet altijd:

• jip en janneke champagne van de hema, omdat we geen alcohol op school mogen
  • cupcakjes met slagroom en roze topping
  • ik had vorige x allemaal van die blaasslingers over me heen die ik als ketting moest dragen, de hele dag:P
  • soms hebben we een opspeld badge met sweet 16 erop ofzo
  • vroeger deden we altijd balonnen, maar dat is dus nu overgegaan tot champagne haha