Hoi allemaal,
Ik heb een probleem, Ik ben nu een halfjaar samen gelukkig met mijn vriend, het is de liefde van m’n leven en ik houd ontzettend veel van hem. Een leven zonder hem kan ik bijna niet voorstellen.
Hij is een paar weken op vakantie gegaan en komt over een paar dagen terug. Vanochtend hadden we wat gepraat op whatsapp, maar hij deed nogal bot en kortaf, nadat ik dat ook deed heb ik gevraagd of hij nog met me verder wilde, waar op hij antwoorde : eerst maar eens kijken wat je in NL heb uitgespookt. Ik vond dit oneerlijk aangezien hij weet dat ik niks gedaan heb, en hij het de hele tijd over andere meisjes heeft. Vervolgens werd hij ontzettend boos op mij omdat ik ‘scheinheilig’ deed en hij mij niet geloofde ook zei hij o.a ‘donder op’ enzovoorts. Ook dreigde hij mij te blokken. Wat uren en wat lieve goedmaakberichtjes van mij verder praatte hij weer eventjes, maar heeft me vervolgens de hele tijd genegeerd. Hij heeft tegen een vriend van me gezegd dat hij ‘geen zin’ had om met me te praten en ging slapen. Ook heeft hij die middag gezegd dat het hem niks meer boeide wat ik deed / wat ik van hem vond, en dat hij wilde dat ik niet meer tegen hem praatte. Op de vraag ‘Ga je het uitmaken?’ antwoorde hij: niet op whatsapp dat is zielig. Ik heb nu al uren niks meer van hem vernomen, en zijn internetbundel is bijna op. Ik word gek van onzekerheid…
Heeft iemand tips die ik kan uitvoeren op whatsapp of als hij weer terug is? Ik wil hem echt niet kwijt want ik hou van hem met m’n hele hart…