Help, mijn vriend staat op het punt het uit te maken..

Hoi allemaal,
Ik heb een probleem, Ik ben nu een halfjaar samen gelukkig met mijn vriend, het is de liefde van m’n leven en ik houd ontzettend veel van hem. Een leven zonder hem kan ik bijna niet voorstellen.
Hij is een paar weken op vakantie gegaan en komt over een paar dagen terug. Vanochtend hadden we wat gepraat op whatsapp, maar hij deed nogal bot en kortaf, nadat ik dat ook deed heb ik gevraagd of hij nog met me verder wilde, waar op hij antwoorde : eerst maar eens kijken wat je in NL heb uitgespookt. Ik vond dit oneerlijk aangezien hij weet dat ik niks gedaan heb, en hij het de hele tijd over andere meisjes heeft. Vervolgens werd hij ontzettend boos op mij omdat ik ‘scheinheilig’ deed en hij mij niet geloofde ook zei hij o.a ‘donder op’ enzovoorts. Ook dreigde hij mij te blokken. Wat uren en wat lieve goedmaakberichtjes van mij verder praatte hij weer eventjes, maar heeft me vervolgens de hele tijd genegeerd. Hij heeft tegen een vriend van me gezegd dat hij ‘geen zin’ had om met me te praten en ging slapen. Ook heeft hij die middag gezegd dat het hem niks meer boeide wat ik deed / wat ik van hem vond, en dat hij wilde dat ik niet meer tegen hem praatte. Op de vraag ‘Ga je het uitmaken?’ antwoorde hij: niet op whatsapp dat is zielig. Ik heb nu al uren niks meer van hem vernomen, en zijn internetbundel is bijna op. Ik word gek van onzekerheid…

Heeft iemand tips die ik kan uitvoeren op whatsapp of als hij weer terug is? Ik wil hem echt niet kwijt want ik hou van hem met m’n hele hart…
:hugs:

Wat een sukkel.

Als hij het uit wil maken zal een whatsapp berichtje je helaas niet helpen. Het enige wat werkt is waarschijnlijk een goed gesprek.

Block hem gewoon. Je verdient beter dan hem. Geen aandacht meer aan besteden.

Ik denk dus inderdaad dat hij een vage roddel heeft gehoord… En je hebt gelijk bedankt! :hugs:

stokers zijn overal…
overal jaloerse mensen…
mensen die je kapot willen maken…
haat aan die mensen.

Hij stuurde me zojuist een whatsappje met : ik geef je nog een kans, ik kan niet zonder je…
Erg lief vond ik het zelf, en ben er natuurlijk dol blij mee. Maar eigenlijk zit ik nog wel met de dingen die hij zei, moet ik er iets mee doen?

Ik zou gewoon de volgende keer als je samen bent zeggen wat je dwars zit. Als je dat namelijk nu al via whats app of internet ofzo laat weten, dan kan hij argwaan krijgen en je niet meer vertrouwen.

Ik snap dat je verliefd bent en alles, maar wat gedroeg hij zich als een idioot een klootzak zeg.

Ik zou even wachten tot morgen of overmorgen en er dan weer over beginnen. Misschien had hij op dat moment net ruzie gehad oid, je weet het niet.

Je moet met hem praten, face to face ofc. en niet via app/fb, sowieso NIET via de social media

Wat jij stuurde hem goed maak berichtjes, terwijl hij zich zo gedroeg :flushed: Wauw ik zou zeggen isgoed stik in je alcohol. Je deed niks fout en hij geeft je nog een kans. Nee ik zou dit niet accepteren is hij op zijn hoofd gevallen

Ik snap er niets van. Jij hebt niets verkeerd gedaan, hij doet belachelijk en vervolgens geeft hij jou nog een kans. Ik denk inderdaad dat hij een roddel heeft gehoord. Ga met een praten als je hem nog wilt. Want ik vind dat hij zich echt belachelijk lullig gedragen heeft.

Pfff ik zat zelf ook ongeveer in zo’n situatie…
Hij was ook echt de liefde van mijn leven en ik hield zo ontzettend veel van hem… (nog steeds eigenlijk, diep van binnen hoop ik dat het nog een keer goed komt stiekem)
Hij deed opeens heel vaag via whatsapp en ik zei er wat van dat ik het gevoel had dat het niet lekker liep tussen ons en of hij wat duidelijker wilde zijn. Ik had trouwens ook het gevoel dat hij 1 of andere vage roddel over me had gehoord :pensive:
Hij werd zo ontzettend boos, en zei ook dat ik ‘‘moest opdonderen’’ en al die shit…
ik was daar natuurlijk he-le-maal kapot van :pensive: en ik snapte gewoon niet waarom hij zo tegen mij kon doen, ik was toch ‘‘zijn alles’’? hij was zo blij met mij en dan doet die opeens zo!? maarja iniedergeval… het is nu uit tussen ons 2.

Maar ik herken me er zo erg in! pfff vind het ook nergens opslaan hoe iemand zo ineens kan ‘‘omslaan’’ :S

@ ts, misschien moet je je eens afvragen of hij niet iets heeft uitgespookt op zijn vakantie. Dit zou heel goed gedrag kunnen zijn van ik heb iemand ontmoet die ik leuker vind dan jou en hoe kan ik het op een subtiele manier uitmaken.

Correct me if im wrong

Hem dumpen voordat ie jou dumpt. En gewoon op whatsapp want dat verdient ie.

Dit is inderdaad een moeilijke situatie.

Ik vind het niet horen dat hij zo tegen je doet.
En dat jij dan van die lieve berichten terug stuur snap ik aan de ene kant wel.
Maar zo laat je wel over je heen lopen en geef hem het gevoel dat je niet stevig in je schoenen staat zodat hij denkt dat hij zo wel kan reageren.
Als hij terug komt en jullie samen zijn face to face.
Toch een gesprek aan te gaan met hoe jij je daarbij voelt.
Dat je hem niet kwijt wilt en van hem houd maar dat je die opmerkingen niet leuk vond en dat dat jou diep heb geraakt.
Soms hebben mannen ook een harde hand terug nodig en moet je soms even wat laten horen.
Laat je stem spreken ook al moet je je stem verheffen omdat het bij hem niet doordringt.
Laat je niet gek maken en ga op je gevoel af.

Zodra je gevoel zeg als je bij hem ben dat je hem niet meer kan vertrouwen moet je daarmee aan de slag gaan.
Laat je gevoel spreken het zal een zwaar gesprek worden en misschien een zware beslissing.
Ik wens je veel sterkte en geluk.
groetjes

Ik zou hem gewoon een kort en duidelijk berichtje sturen dat je hem altijd trouw bent geweest en niks verkeerds hebt gedaan. Hij hoort jou niet zo te behandelen. Je verdiend beter dan dat.

Ik volg het niet helemaal. Waar geeft hij je nog een kans voor ? Je hebt toch niks misdaan ?

Wat hebben we allebei toch leuke vriendjes… Haha.
Ik zou hem opbellen en vragen waarom hij zo doet. Jij hebt zo te horen niks fout gedaan. Als hij dan nog niet normaal doet snel wegwezen. Je verdient beter!

Haha, ja dat is dus juist het probleem. Hij is degene die hier mis zit, en ik ben hem altijd trouw gebleven, maar aangezien mijn liefde voor hem zo groot is kan en wil ik hem niet laten gaan, en daarom was ik ook eigenlijk wel blij met zijn whatsappbericht, dat hij het me ‘vergaf’ ( niks dus!)