HELP mijn vriend staart ongegeneerd naar andere meisjes

Ik weet niet wat ik moet doen, of ik het normaal moet vinden maar ik krijg er een heel naar gevoel bij en word hier erg onzeker door.
Mijn vriend staart naar andere meisjes, kijken snap ik is menselijk, maar hij staart, als ik er bij ben.
Voorbeeld:

Vanmiddag had hij me samen met een vriend opgepikt van de bus, mijn vriend zit achter het stuur, zijn vriend naast hem en ik achterin.
Hij staarde naar een meisje in een andere auto en draaide dus een paar x zijn hoofd om waarop het meisje naar hem gaat zwaaien (heeft niet gezien dat ik achterin zit)
Ik zeg voor het eerst na al die keren waarom kijk je zo erg, waarop hij en zijn vriend verontwaardigd reageren alsof ik gek ben en zeggen hij mag toch wel kijken kijken doe je met je ogen etc. zijn vriend is weg en mijn vriend noemt me nu ziekelijk omdat ik zo reageer op hem kijken naar andere meisjes.

Overdrijf ik nou of?? Ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan

Zolang hij kijkt, zou ik er niks mis mee vinden.
Zie ik een superknappe kerel, zou ik ook staren :'D

Ugh ik ben totaal niet jaloers maar dit zou ik ook niet op prijs stellen. Dat doe je gewoon niet als je in een relatie zit.
Kijken ok, maar echt je hoofd gaan draaien en staren gaat te ver.

Nou ik zou er ook niet blij van worden. Mag best wel subtieler denk ik dan, niet eerlijk om dan te gaan doen alsof jij zo raar gedraagt. Vind zijn gedrag eerder raar.

Wat een lul, zo iets zeg je toch niet tegen je eigen vriendin?

Ik vind die situatie in die auto wel een beetje vreemd ja maar ik zou er niks over gezegd hebben, vooral niet met die vriend erbij.

Dit, ik zou het ook niet chill vinden

Wat een rare gozer.

ik zou het ook niet tof vinden. Ik ben zelf best wel jaloers aangelegd, dus als ik hem zie kijken naar een ander zeg ik altijd “gaat het?” :’) En dan trekt ie altijd zo’n gezicht van oei busted. kunnen er dan wel om lachen, maar staren… ja dat zou ik niet accepteren.

Dat zou mijn vriend als ik die had niet hoeven te proberen.

Wat maakt het uit

Ik zou het misschien even niet leuk vinden, maar er verder ook niet mee zitten. Het maakt me niks uit. Hij is die meid een uur later al vergeten.

Ik had hem een klap tegen zijn kop gegeven. Beetje vreemd dat hij dat zo doet(zeker waar zn vriendin bij is)…

Kijken oké, maar dit is gewoon erg onbeleefd. Bovendien mag hij wel wat meer naar de weg kijken

Ulgh.
Nee ik vind dit niet NORMAAL. Ook al raakt hij ze niet aan, als mijn vriend naar andere meisjes kijkt.
Doei.

Moest ook meteen aan dit filmpje denken! Het is wel zo. Het bekent vaak gewoon niets.

Maar vind het wel raar dat het van jou vriend zó overdreven moet en dat hij dan zo reageert.