Hi girls,
Ik en mijn vriend zijn met ups & downs al 5à6 jaar samen, wonen ook al 1 jaar samen.
mijn vriend heeft een moeilijk karakter en is zéér wispelturig dit komt omdat hij adhd heeft en verslaafd is aan “roken” waarmee hij al meerdere malen proberen stoppen heeft. het feit dat hij zo wispelturig is, is soms echt zeer moeilijk voor mij om daar mee om te gaan.
Ik ben iemand die snel vergeet en vergeeft ben ook wel een tikkeltje naïf en ik haat ruzie met mensen ik kan er niet tegen als iemand kwaad is op mij. het foute aan mij is dat ik altiljd alles voor iedereen doe en mensen profiteren daar soms van.
Sinds maandag is het begonnen, elke keer ik thuis kwam van werk zei hij gewoon niets tegen mij. wanneer ik hem erover aansprak, was er niets aan de hand.
gisteren tussen het ruzieën door vertelde hij mij dat hij me beu is en mij niet meer graag ziet. wat voor mij een hele klap is want vorige week ging het wel weer goed.
dit hebben we wel al vaker meegemaakt en de volgende week deed hij dan gewoon weer lief alsof er niets aan de hand is.
maar wat als hij dit echt meent? wat als hij me echt niet meer graag ziet?
ik hou zoveel van hem, hij betekent zoveel voor mij en 't doet zo’n pijn dat het niet het omgekeerde is
dat denk ik toch?
jullie gaan wss wel zeggen, praat me hem? ik zou dolgraag praten maar dat kan hij niet!
ik ben zo bang om hem te verliezen? hoe kan ik hem terug voor mij winnen. heb echt al alles geprobeert.
heb zelf een brief geschreven met mijn gevoelens op, maar die is gewoon in de vuilbak beland.
als ik hem dan vraag wat ik verkeerd gedaan heb, is zijn antwoord het ligt niet aan jou.
hij heeft het niet makkelijk is deze week gestopt me “roken” zou het misschien daar aan kunnen liggen? dat hij zo doet tegen mij?
waarom sluit hij me dan buiten en laat hij me niet helpen of er voor hem zijn?
ik wil gewoon op één of ander manier tonen, en zijn ogen open doet hoeveel pijn hij mij hiermee doet en gewoon zorgen dat alles goedkomt?
maar hoe? ik weet het niet meer
Hopelijk kan iemand mij helpen.
anoniempje xxx