Help! mijn vriend kan me niet laten komen.

Altijd als ik bij mijn vriend ga slapen, en we zijn een beetje bezig met zn 2e, en als hij me dan gaat vingeren, kan ik nooit komen! op een een of andere manier kan hij het gewoon niet,en als het een keer goed gaat & ik kom bijna, dan stopt hij en zegt hij dat zn arm pijn doet…
help! want ik kan nu alleen maar dingen bij hem doen,ik heb hem al tips gegeven,maar dat lukt gewoon niet. en ik moet het dus verder altijd zelf afmaken…

Alvast bedankt!

Help hem? Wrijf over je clitoris als hij je vingert…

idd dan neem jij het toch over soms?
& hem helpen idd. Hij kan niet weten wat jij fijn vindt.

Misschien met beffen wel? Er zijn veel meiden die heel moeilijk komen.

dat probleem had ik dus ook met een ex … :’] vervelend!

Heel veel meisjes komen bijna nooit. leer gewoon wat je fijn en lekker vind en vertel hem dat, en probeer gewoon eens wat dingen uit.

hij moet zn arm gewoon trainen. stel dat jij m zou trekken totdat ie klaarkomt, misschien heb je dan ook wel last van je arm, maar kom op zeg. seks dan niet, want daar wordt je ook moe van!

misschien moet je in de weer gaan met sekstoys en dergelijken? hij moet meer varieren in de seks misschien, en je kan als hij je vingert inderdaad je clitoris stimuleren, of hij kan je tegelijkertijd beffen.
ik zou zeggen: probeer verschillende dingen uit en wie weet kom je dan tot een manier waarop het wel lukt:) succes