Ik heb een hele lieve vriend, in het buitenland (Turkije). Ik ben er al eens teruggeweest de hele familie ontmoet en etc. Hartstikke verliefd en blij met elkaar. Ook toch al voorzichtig wat trouwplannen.
Heb ik mijn nieuwe reisje richting daar gepland, voor 6 weken krijg ik een berichtje van een vrouw uit Belgie, dat ik moet oppassen dat ik niet zijn enige vriendinnetje ben. Zij was daar in September, en dat dus best gezellig…
Is zij 12 nov, teruggekomen want hij moest werken t/m 11 nov. Onzin want ik was daar t/m 11 nov. Met tranen afscheid genomen op t vliegveld. Die week erna hoorde ik bijna niks van hem, hoor ik nu dus dat zij daar was. Ze hebben ook gezoend en seks gehad. Hij zegt dat het allemaal voor de fun was, en dat hij niet van haar houd, maar van mij. Maar ik voel me echt heel erg kut nu. Ik zou er in principe over 12 dagen weer heen gaan, en zelfs mijn ouders hebben vandaag een weekje geboekt om hem eens te ontmoeten.
Ik houd heel veel van hem en wil hem eigenlijk niet kwijt, en kan het eigenlijk niet goed bevatten heb het nog maar net gehoord. Voel me nu echt heel slecht/kut en weet het allemaal niet meer. Houd echt van hem en hij zegt dat hij ook van mij houd, maar of het nou voor d efun is of niet voor mij is het heel pijnlijk en haast onvergeefelijk om vreemd te gaan. Ik weet het echt niet meer… Please help me
Volgens mij heb je dat er niet staan, maar hoe lang hebben jullie al een relatie? En hoe oud ben je? Je moet, hoe lullig dit ook klinkt, ook oppassen dat mensen niet uit zijn op het feit dat ze hier willen wonen. Helemaal omdat die andere vrouw uit België komt. Ik wil hiermee niet beweren dat hij niet van je houdt, maar als hij iemand uit België laat komen is dat niet alleen voor de seks, als je het mij vraagt.
Ik heb je even een note gestuurd…
Ik denk ook dat hij aan het uitproberen is met wie hij het eerst in Europa komt, maar of dat nou wel of niet het geval is doet er niet toe. Hij is vreemdgegaan met iemand en kan dit zo weer doen. Ik snap dat trouwengebeuren en alles, maar als je weet dat het fout zit kan je nog eruit stappen. Dus ga niet erin stappen wetende dat het fout is want achteraf werkt het alleen maar averechts.
Het lijkt mij dat hij mooie woordjes vertelt met trouwen blablabla en vraag haar misschien dingen als je haar contactgegevens hebt. Misschien heeft hij haar dat ook allemaal beloofd?
Precies wat hierboven gezegd wordt. Ik vraag me overigens wel af hoe dat meisje/die vrouw daar vanaf weet? Zegt hij tegen haar dat hij met jou gaat? Ik wacht eerst wel even op je reactie hoe lang je al met hem gaat Dan weten we wat meer
Haaj nog niet zo heel lang vanaf mei. Maar het voelde allemaal heel goed en vertrouwd en ik ben echt niet zo’n muts die voor elk lief woordje valt hoor.
Die vrouw (jaar of 24 ofzo?) weet het, omdat ze hem sinds kort gevonden heeft op fb, daar staat dus heel openlijk dat hij een relatie met mij heeft.
En omdat zij zag staan dat ik over 12 dagen daar weer heen ga, wilde zij mij waarschuwen, eerst geloofde ik het niet maar een vriendin van mij heeft contact met haar gezocht en haar verhaal data en namen kloppen allemaal en hij heeft het allemaal toegegeven, maar het was just for fun en hij houd van mij zegt hij. heel frustrerend…
Huh ik begrijp je niet helemaal?
Hij woont in Turkije maar ligt daar met een ander te neuken?
Vergeten die jongen en ga hier verder met je leven?
Mei is te kort, dat meen ik. Ik neem aan dat je hem niet vaker dan 3 keer hebt gezien. Ik denk dat je een grote fout gaat maken als je hier mee doorgaat. Volgens je profiel ben je 18, wat, naar mijn mening, al veel te jong is om te trouwen met iemand die je nog niet zo lang kent. Je kent hem nu iets langer dan een half jaar en wie weet wat hij allemaal doet daar. Als hij besluit om af te spreken met iemand uit België is dat simpelweg omdat hij seks wil, en niets meer dan dat. Je hebt een heel leven voor je en ik wil ook echt niet zeggen dat je voor elk lief woordje valt, maar als hij van je houdt gaat hij niet vreemd en al helemaal niet als jullie trouwplannen hadden. Of die gast nou in Turkije woont of hier.
1 op de 4 mannen gaat vreemd dus ik denk dat het niet zozeer met houden van te maken heeft…
Serieus, je kent hem sinds mei. Hij is NÚ al vreemdgegaan. Dan is het vrijwel 100% zeker dat hij dat nog eens zal doen. Je moet hem niet laten denken dat hij alles kan maken, daar zal hij later zeker gebruik van maken dan!
Denk er echt goed over na of je echt met hem verder wilt!
ik zou em dumpen als ik jou was …
je weet niet wat hij daar nog meer flikt
& meeste jongens uit Turkije willen met een iemand uit Nederland trouwen zodat ze naar Europa kunnen komen.
Wat een idioot!
Daar heb je JUIST een relatie voor!
Je gaat GEEN seks met een ander hebben als je in een relatie zit, zeker niet voor de fun!
Echt, ik zou hem dumpen.
Deze jongen kan je gewoon niet meer vertrouwen.
Ik zou echt weg gaan bij hem, je kan veel beter krijgen dan dit!
onbegrijpelijk
ik zou 'm dumpen. Dan maar via een smsje of MSN. Ik zou er niet eens heen gaan. ‘‘Just for fun’’ what a dick.
Als ik het zo lees zit er iets niet helemaal goed. En je ouders en familie dan? Die vinden het allemaal maar prima, dat je wil trouwen met een gozer die je pas een half jaar kent, en die OH JA vreemdgaat en je misschien wel vaker voor de gek houdt?
Trouwens, dat hij niet van haar houdt en wel van jou is geen excuus voor vreemdgaan.
Als ik jou was zou ik niet veder gaan met deze relatie, hij is volgens mij niet te vertrouwen en ik heb het gevoel dat als je hem nu vergeeft dat hij dadelijk echt heel dominant wordt en de ‘baas’ gaat spelen. En inderdaad kijk uit dat hij niet alleen naar Nederland of Europa wilt komen via jou, ik vertrouw dit soort dingen nooit je leest zovaak op internet dat het mis gaat.
Je kunt toch ook gewoon gezellig met je ouders een weekje naar Turkije gaan?
Waarom doe je dit.
Luister naar je brains meid.
Dump hem.
Meid laat je zelf niet voor de gek houden.
ik heb zelf ook een vriend uit turkije en we hebben nu ander half jaar een relatie.
het belangrijkste bij lange afstandsrelaties is toch elkaar kunnen vertrouwen en elkaar alles vertellen.
ik snap dat jou vertrouwen nu natuurlijk is aangetast en dat je nu ontzettend twijfelt!
voor de fun zoenen en het bed delen met iemand anders is natuurlijk niet voor de fun!
ga bij je zelf na of je hem nog kan en wilt vertrouwen en of je echt zoveel van hem houdt dat hij de moeite nog waard is.
kan jij leven met het idee dat hij vreemd gegaan is terwijl je een relatie met hem hebt?
kan je hem niet meer vertrouwen, laat hem dan gaan.
als je toch besluit bij hem te blijven zou ik wel aan hem duidelijk maken dat je het niet pikt dat hij vreemd gaat, als je dat niet doet kan hij volgende week wel weer het bed met iemand anders delen.
misschien kan je ook nog kijken op zijn facebook of hij de laatste tijd veel meiden heeft toegevoegt en hem vragen wie die meiden zijn.
Je haalt de woorden uit mijn mond. En toevoeging, wat je al vaker hebt gelezen, dat er toch jaarlijks veel mensen zo proberen om in Europa te komen.
Je wilt niet geloven dat dit jou overkomt, maar er zit een grote kans in. Echt en om te gaan trouwen terwijl je elkaar nog maar zo kort kent, vind je dat wel zo slim? Je kunt nog van elkaar zielsveel houden. Maar je moet wel reëel blijven, je kent hem amper genoeg om te weten wat voor ‘‘tricks’’ hij in huis heeft…