Heee meiden ik weet dat er al veel topics over zijn maar ik wil toch mijn verhaal even kwijt.
oke,tsjaa waar moet ik beginnen
Mijn vader deed al een paar maanden heel vreemd zoals nacht’s achter de computer, foto’s van zich zelf maken, alleen weg met de auto savonds, vroeg niet meer hoe het op school ging ofzo, geen kado gekocht voor mijn moeders verjaardag, van die dingen werd ik wel heel verdrietig.
Hij zei ook dingen tegen mijn moeder, zoals waarom ga je niet naar turkije ofzo met pietje en melissa.[ ik en mijn vriend] en dan zou hij alleen naar Rusland gaan waarom in godsnaam dacht ik, waarom waarom doet mijn papa zo raar, heeft hij een ander? er ging zoveel door mijn hoofd. wat blijkt het nou. HIJ ja mijn vader mijn eigen papa heeft een ander en ze woont in Rusland! ik kon het niet geloven hoe komt hij daar nou bij? blijkt dus dat hij elke nacht met haar op internet zat te praten/mailen en die zelf gemaakte foto’s naar haar stuurde. ik vind het zo vreemd ik kan het gewoon niet geloven. hij heeft dus al een paar maanden dagelijks contact met een z’n ander wijf. ik ga zo kapot van binnen. ik wil zo hard huilen maar dan doe ik mijn moeder alleen maar meer pijn ik zit hier dus met tranen in mijn ogen een brok in mijn keel een steen in mijn maag. mijn ouders waren zo gelukkig. ik had dit zo niet verwacht mijn ouders gaan scheiden wie had dat nou zien aankomen.
ik weet het echt even niet meer.
maar dit is er in iedergeval even uit.
lees vervolg op andere pagina’s