Help mijn vader heeft een ander!

Heee meiden ik weet dat er al veel topics over zijn maar ik wil toch mijn verhaal even kwijt.

oke,tsjaa waar moet ik beginnen

Mijn vader deed al een paar maanden heel vreemd zoals nacht’s achter de computer, foto’s van zich zelf maken, alleen weg met de auto savonds, vroeg niet meer hoe het op school ging ofzo, geen kado gekocht voor mijn moeders verjaardag, van die dingen werd ik wel heel verdrietig.
Hij zei ook dingen tegen mijn moeder, zoals waarom ga je niet naar turkije ofzo met pietje en melissa.[ ik en mijn vriend] en dan zou hij alleen naar Rusland gaan waarom in godsnaam dacht ik, waarom waarom doet mijn papa zo raar, heeft hij een ander? er ging zoveel door mijn hoofd. wat blijkt het nou. HIJ ja mijn vader mijn eigen papa heeft een ander en ze woont in Rusland! ik kon het niet geloven hoe komt hij daar nou bij? blijkt dus dat hij elke nacht met haar op internet zat te praten/mailen en die zelf gemaakte foto’s naar haar stuurde. ik vind het zo vreemd ik kan het gewoon niet geloven. hij heeft dus al een paar maanden dagelijks contact met een z’n ander wijf. ik ga zo kapot van binnen. ik wil zo hard huilen maar dan doe ik mijn moeder alleen maar meer pijn ik zit hier dus met tranen in mijn ogen een brok in mijn keel een steen in mijn maag. mijn ouders waren zo gelukkig. ik had dit zo niet verwacht mijn ouders gaan scheiden wie had dat nou zien aankomen.

ik weet het echt even niet meer. :cry:
maar dit is er in iedergeval even uit.

lees vervolg op andere pagina’s

Wow! Heel veel sterkte! Weet niet wat ik moet zeggen :expressionless:

jemig.
het komt vaker voor, geloof me.
maar het blijft tríest.
het is gewoon bedriegen :expressionless:
heel veel sterkte !

Das zwaar kut!

Jeetje meisje echt heel veel sterkte :open_mouth:

wat erg, ik ben er echt stil van, ik weet niet wat ik moet zeggen.
sterkte! :expressionless:

Die had ik zwaar gechanteerd <<
Had ie echt niet door hoeveel pijn hij jullie daar mee deed?

Aahh wat zielig:(
misschien moet je met je vader praten, dat je zoveel pijn hebt gekregen door hem enzo:(. Misschien hopen dat het terug komt… Sorry ik weet niks te zeggen:( heel veel sterkte!

hoe ben je er trouwens achter gekomen?

allemaal heel erg bedankt.
ik weet zelf ook niet meer wat ik moet.
gelukkig komt mijn vriendje zo,
kan ik met hem over praten en uit huilen.
:cry:

er valt niet meer met mijn vader te praten. heb en trouwens ook niet zo behoefte aan , heb nooit goede band met hem gehad.

nou hij heeft het zelf gister tegen mijn moeder gezegt en mijn moeder vertelde het net aan mij.

-

ik vind het zo erg voor je:’( ik wil je echt helpen maar ik weet niet hoe:(

De kans is er trouwens dat vrouw alleen geintreseerd in je vader is, zodat ze naar Nederland kan komen.

dat is heel lief van je.
zou het ook niet weten.

Wat klote zeg :astonished:
Heel veel sterkte.
En ik denk trouwens dat E_kid gelijk heeft, volgens mij is het zo’n callgirl, of zo’n wijf dat jekunt kopen voor 100 euro.

ja dat zij mij moeder dus ookal tegen mijn vader. maar mijn vader werd toen vet boos enz. hij denkt dus zelf van niet ofzo?

Hum wel best appart hoor van die vrouw… Want dadelijk komt ze niet opdagen… En dan staat die daar, in Rusland…

Misschien helpt een brief schrijven naar je vader…

hoi,
ik weet hoe het is ik heb het ook meegemaakt
veel sterkte meis en je moet vooral eerlijk zijn tegen je pa over hoe jij je voelt en je moet niet wraak op hem gaa nemen ofzo omdat je zo boos bent,
want zo dacht ik ook en toen werd het zo moeilijk.

Misschien werkt ze wel voor de Russische mafia. Ja je weet het maar nooit.

Meid wat erg zeg!
Het lijkt me echt ontzettend kut & vreemd als je éigen vader zoiets doet.
Heel erg veel sterkte !
Kus x

tjsaa ik snap er zelf ook niks van. ik heb net een foto van haar gezien
ze lijkt wel 18 ofzo. omg! nee papa waaar ben je mee bezig