Hey,
Aan de titel te zien weten jullie al beetje waar ik heen wil met mijn verhaal. Ik denk, of weet bijna zeker dat mijn vader vreemdgaat. Een paar jaar terug moest ik helpen met een formulier invullen voor een nieuwe werknemer die hij in dienst nam. Wat mij opviel was dat haar naam (andersom geschreven) een contact in mijn vaders telefoon was die hem soms belde of berichtje stuurde, ja ik weet het echt heel ver gezocht van mij… Tijdje later zag ik een brief bij ons thuis onder stel papieren, met haar voorletter en achternaam… ik ben haar toen gaan opzoeken op internet en vond een Badoo account. Toen moest ik weer denken aan dat ik mijn vader op die site zag en me toen al afvroeg wat hij op zo’n site moest doen. Ook zag ik mijn vader als ik zachtjes naar boven gingen lopen op een of andere site genaamd Kinky nog wat of zo, ik had die site bezocht en he tis basically the place om een Hoer te vinden na jouw smaak… Naja m’n vermoedens werden groter en op een dag liet mijn pa zijn computer onbeheerd achter (normaal sluit hij altijd alles meteen af) en toen ben ik gaan zoeken op de naam van die mevrouw. Ik zag een hele brief dedicated to her, en na diep zoeken in mappen kwam ik ook uit op naaktfoto’s van haar (gemaakt via de telefoon) en een seksfilmpje waarbij ik duidelijk mijn vaders hand zag en zijn stem hoorde. Ik was er kapot van ik had me zowat dood gejankt. Dit had me echt kapot gemaakt van binnen. Na tijdje heb ik het m’n beste vriendin en vriend verteld, maar meer durfde ik niet te zeggen. Ik denk 2 maandjes later, confronteerde ik mijn vader… Hij zat alleen op de bank en ik stond voor hem en begon spontaan te janken, hij bleef maar vragen wat er was en hij keek echt in shock en zei dat hij mijn moeder ging wakker maken als ik niet ging zeggen wat er was. (Ik dacht even bij mezelf ik hoop niet dat je denkt dat ik pregnant ben ofzo) toen zei ik alles waar ik achter was gekomen en wat ik heb gezien, en hij bleef maar zeggen natuurlijk niet, maar ik zag aan zijn hoofd en hoorde aan z’n stem dat hij loog en ik zei ook ik geloof je toch niet, hij zei dat die vrouw in zijn contacten een klant was en dat hij die videos en foto’s ging verwijderen…
Nou dit is nu ongeveer 2 jaar geleden gebeurd… 2 weken terug liet mijn vader iets via google (op z;n telefoon) aan mij en m’n neef zien. En door de eerste letter die hij typte, zag je eerder gezochte onderwerpen. Er stond ‘kinky (…) en kinky (…)’ (de namen kon ik niet goed lezen), nou ik wist toen genoeg ik liep meteen weg zonder dat hij het door had en dacht zou m’n neef dit hebben gezien (van mijn ma’s kant)… En nu net een uur geleden was mijn pa in gesprek met een vriend , dus mijn pa had niet door dat ze op de gang was en hij zei heel zacht ‘Ja ze kwam tegen me aanliggen en zei dat ik niet weg mocht’, m’n ma was echt boos. Je hoorde aan zijn antwoorden dat hij niet wist wat hij moest zeggen en hij zei allemaal rare dingen die niet konden kloppen. Hij is zelf z’n vriend gaan bellen om hem het te laten uitleggen, maar ik bedoel maar: Wij zouden ook onze vrienden hun back hebben toch?? Ik weet dat mijn vader liegt omdat ik weet wat voor dingen hij heeft gedaan/doet. Hij is bijna elke avond weg…
Sorry ik weet dat dit heel veel tekst is, maar ik moest even alles kwijt…
Wat zou ik hiermee moeten doen? Zou ik het m’n tante misschien moeten vertellen (zijn zus), of m’n ma toch maar?
xx me