help! mijn relatie..

ik heb al bijna 9 maanden met mijn vriend, alleen het begint meer als vriendschap dan liefde te voelen…
nu heb ik 3 dagen geleden weer heel lang met mijn ex gepraat… wat echt super was… en waar ik een verliefd gevoel bij kreeg.
Maar ik wil verder met mijn vriend… ik heb hem al verteld dat het niet meer als leifde voeld, maar dat ik het niet uit wil maken… hoe moet ik dit nou aanpakken?

als je niet meer verliefd bent hoeft het niet per se geen liefde meer te zijn, dan wordt het gewoon “houden van”. ik zou doorgaan met je vriend.

Zoiets heb ik ook gehad en heb ik nu nog steeds een beetje. Het gaat na een tijdje niet meer voelen als liefde, omdat je het verliefde gevoel gewend bent. En het houden van gevoel is anders. Voor mij voelde het eerst ook niet meer aan als liefde. Maar als je denkt hoe fijn je het bij hem hebt en hoe graag je eigenlijk verder met hem wil, dan zit het gewoon goed hoor! En dat verliefde gevoel bij een ex herken ik ook wel, dat had ik ook. Maar dan moet je jezelf afvragen wie je nou echt wilt. Meestal krijg je nogal snel een verliefd gevoel terug bij je ex… Of tenminste dat heb ik. En dat is niet erg, want je hebt toch ooit eens een relatie met diegene gehad en die gevoelens kunnen weer heel snel terugkomen. Als ik jou was, zou ik gewoon bij je vriend blijven…

Ik zal gewoon bij je vrien blijven. Ik had dat gevoel ook, Maar ik heb uiteindelijk toch toen voor me vriendje gekozen, Want het had toch een reden dat het uit gegaan was met je ex.

vriendje! want,
verliefdheid voel je idd niet meer x’O.
ik had ook het gevoel dat het niet echt
liefde meer was,
maar toen het uit was was ik echt kapot.
xd’.

succes, <'3

Ik heb het twee dagen geleden met mijn vriend uitgemaakt om die reden. We hadden een relatie van 1.5 jaar.

Ik dacht dat het verliefde was overgegaan in houden van, maar ik begon me steeds minder bij hem op me gemak te voelen en besefte me dat ik hem aan het lijntje hield als we bij elkaar zouden blijven.

Als ik jou was, zou ik nog voorlopig bij je vriend blijven, maar wees wel eerlijk tegen jezelf over jou gevoelens. Ik had zelf ook liever gewild dat ik van mijn vriend was blijven houden, maar dat soort gevoelens kan je nou eenmaal niet dwingen. Je moet zeker niet je gevoelens voor je ex en je vriend vergelijken! Waarschijnlijk voel je kriebels voor je ex omdat het spannend is, maar je moet je wel voorstellen dat hij nie tvoor niets je ex is en dat je niet zonder reden 9 maanden met je huidige vriend bent.