Help! Mijn krullen zijn weg!

Hallo allemaal,

Ik baal echt super erg want mijn natuurlijke krullen zijn weg! Ik heb 2/3 jaar ineens slag en later echte krullen in mijn haar gekregen. Ik was er heel erg blij mee, maar nu zijn ze ineens weg. Ik douche altijd s’ochtends en doe er dan anderelon perfecte krul in en volume mouse van syos. Later soort gel wat flubber heet om mijn krullen te verstevigen. Ik heb pas geleden een krultang aangeschaft en heb mijn haar daar vaak mee gekruld voor de lol. Laatst had ik gala en toen heeft de kapper het ook heel mooi gekruld met een stijltang. Daarna zijn mijn krullen niet meer terug gekomen en daarvoor waren ze ook al niet zo mooi meer. Ik had veel doden puntjes dus ben naar de kapper gegaan en die heeft de doden puntjes weg geknipt en een heel klein beetje laagjes erin geknipt en mij verzekerd dat mijn krullen terug zouden komen. Dit is niet gebeurd. Ik wordt heel onzeker als mijn haar niet goed zit dus wil echt mijn krullen weer terug! Wat moet ik doen? Meer laagjes laten knippen? Nooit meer de krultang gebruiken? Alsjeblieft help me!

Liefs,
Vivian

je haar veranderd nou eenmaal door de jaren heen… je had eerst slag, toen krul, nu weer slag

Ja je haar kan idd gewoon veranderen.
In Syoss zit sowieso enorm veel troep voor je haar dus dat zou ik sowieso niet gebruiken maar aan producten/die paar keer krullen/stijlen zal t verder wel niet echt liggen.

Shit happens?

.

Is je haar niet te lang geworden? Door het gewicht kan het je krullen naar beneden trekken. En anders, je haar kan veranderen, ik heb zelf ook krullen =)

Misschien zijn je krullen uitgezakt?

Haar verandert inderdaad. Ik had vroeger enorm steil haar en nu komt er meer en meer slag in…M’n moeder had hetzelfde en heeft nu echt een bos krullen.

Aan deze tips heb ik echt wat, dank jullie wel! Super lief allemaal!
Ik ga woensdag naar de kapper en die gaat er meer laagjes in knippen.
En ik ga andere mouse gebruiken! :slightly_smiling_face:
Bedankt!
Liefs