Help, mijn imago...

Haay,

Ik loop al een tijdje met een vraag rond. Hoe kom ik van mijn reputatie/imago af? Ik ben 3 jaar geleden verhuisd naar een ontzettende kleine gemeenschap, ik kom zelf uit Rotterdam. Ik was best wel snel bekend omdat ik in de eerste met een jongen uit de vierde ging… dit was toen apart ( vraag me niet waarom!!) Ik leg snel contact en dus ook met jongens. Ik praat met veel jongens maar gewoon normaal… naja 8 op de 10 keer dan. Ik krijg veel haat over mij heen, veel van mensen die mij niet eens kennen. Ik trek me er niks van aan. Ik doe immers wat ik zelf wil. Soms probeer ik me gedeisd te houden en me dus af te zonderen… maar dat gaat zo moeilijk :hammer: … Ik ben geen grijze muis en wil het ook niet zijn maar overal waar ik kom is vuur… zo gezegd dan. Mijn moeder noemt het zo, ik ben overal op het verkeerde moment… mensen worden snel boos op mij zonder dat ik het snap. Ik krijg dan geen eens uitleg van hun. Maarja kort samengevat: ik ben niet gemaakt om in een kleine buurt te wonen, mijn reputatie is slecht dus wat nu? Hoe trek ik minder aandacht? kan je überhaupt minder aandacht krijgen? moet ik echt onder een steen gaan leven? zoveel vragen maar kan zelf niet op een antwoord komen… jij misschien wel? Of valt er niks aan te helpen?
Liefs

Jouw vriend(inn)en,familie,kennissen weten hoe jij bent. Fuck de rest. Doe waar je zelf gelukkig van wordt. Doe je eigen ding. Het boeit niet wat de rest vindt. Jij mag hier ook wel wat van zeggen hoor tegen die mensen. Dat ze je even niet zo snel moeten ‘judgen’. Succes meid!