Help, mijn haar !

Mijn haar is verschrikkelijk dood, dof , droog & lelijk aan de onderkant . Ik heb echt alles geprobeerd , zelf spul van de kapper want verschrikkelijk duur is, verschillende shampoo enzovoort .Weet iemand misschien iets om dit haar te verbeteren ? Ik zit er echt heel erg mee !

http://i35.tinypic.com/1zp0d94.jpg

Sorry voor de grote ,weet niet hoe ik hem kleiner krijg !

Knippen

Ik heb het al heel kort gehad , maar mijn onderkant bleef lelijk .
Zou een bob knippen helpen ?

Jup, je moet ze er denk ik afknippen. Dat is beter voor je haar.

Kapper.

Dankjewel !
Meer ?

Tsja. ik zou het ook knippen dan, anders weet ik het ook niet :open_mouth:

Huh het lijkt wel of je 2 soorten haar hebt :open_mouth:

Ik weet ook niet wat je eraan kan doen als knippen niet helpt :frowning_face:

ik had dat ook toen mn haar wat langer was
ik heb het er af laten knippen

dit had ik ook er moest echt iets van 10 centimeter af. :open_mouth:

knippen en ik weet niet of je een stijltang of föhn gebruikt? maar daar even van af blijven (:

Ja dat is ook zo, het onderste gedeelte aan de onderkant en onder mij ‘eerste laag haar’ is het dit haar , maar erboven glanst het wel gewoon . Iedereen bedankt !
Ik denk dat ik toch maar voor knippen ga ! ;$
Ik hoop dat er een mooi resultaat uit komt !

Knippen , elk beetje is meegenomen ,ookal knip je der nu mr 5 cm af , en over 2 maande fzo weer , dan knip je het er langzaam uit (zolang je in de tussentijd maar goed voor je haar zorgt , niet style enzo , want dan maak je t opnieuw dood)

Ik had heeel lang haar , mr voor mijn idee was het ook dood , vond k onverzorgt (kwam ruim onder me schouderbladen uit) nu is het tot net op mn schouders geknipt , wel kort en wennen , mr ziet er stukke beter uit , verzorgder(mn haar was net als dat van jou) + in de zomer groeit je haar sneller , geen beter moment dus om je haren te knippen dan nu!

Succes!

dan is nog maar één oplossing en dat is knippen!
dan zal het er een stuk beter & verzorgder uitzien :slightly_smiling_face:

Knipperdeknip.

Zoals de rest ook al zegt… Knippen!!

Dood is dood… Dat wordt echt niet beter hoor :slightly_smiling_face:
Enne, als het geknipt is goed verzorgen: Geen stijltang of föhn, geen lak, gel of wat dan ook voor troep, niet te veel/ te hard kammen en regelmatig naar de kapper en zo af en toe eens een haarmaskertje erin gooien.

Even voor de duidelijkheid, mijn hele onderkant is dit haar , niet zegmaar niet aleen de punten , maar dan onderkant van mijn haar . Eerst een laag gewoon haar, en dan dat haar , maar ik kan dat er niet af laten knippn , of ben ik nou dom ? xd

je moet biosilk serum gebruiken dat helpt goed en lekker kort knippen en niet stylen fohnen verven!