Help mijn haar

Ik heb heel erg krullend en droog haar van mezelf. Ik kan het niet droog kammen, en als ik het was klit mijn haar en komt in die klit veel shampoo te zitten. Dit krijg ik er niet uit. Ik word helemaal gek van mijn haar. Wat kan ik hiertegen doen? Ik sta echt op het punt om het scheerapparaat van mijn vader te pakken en mijn hoofd kaal te scheren! HELP

Is het lang geleden dat je het hebt laten knippen? Het kan zijn dat je haar een knipbeurt nodig heeft.
Ik heb lang, droog haar en gebruik klittenspray en een haarmasker van Wella Proffesionals (van de kapper) en dit werkt prima.
Als ik die klittenspray niet gebruik, kom ik er ook niet doorheen met een borstel.
Het is sowieso slecht om nat haar te kammen/borstelen, het kan dan breken. Beter laat je het eerst drogen en borstel je het dan.

gebruik je cremespoeling?

Jaa maar heb volgens mij echt een verkeerde want daardoor blijft de shampoo er onder andere in zitten. Weet iemand een goede cremespoeling?

Ik heb antisyliconen shampoo van syoss en ook de cremespoeling van syoss.
En mijn tip voor pluizend haar is altijd olijfolie. Gebruik het nu een half jaar en ben er super tevreden over. Ohja, en mensen die zeggen daar wordt je haar vet van, mijn haar is kurk en kurk droog en voelt een beetje als stro, net zoals de meeste meiden met krullen. Olijfolie helpt ook om het minder droog te maken en zorgt dus dat het niet meer pluist!
Trouwens, ik kam mijn haar ook niet als het droog is, alleen voor en na het douchen (ja ik weet het, erna is niet goed want dan is je haar kwetsbaar maar dan ik het weer super klitterig), en dit gaat gewoon goed zolang ik geen messy knot ga maken! Dan blijft mijn haar 2/3 dagen niet klitterig:)
Succes en je mag me altijd noten voor meer tips! Als ik het zo lees hebben wij ongeveer hetzelfde (verrekt moeilijke) haar!