help mijn haar word bruin

okee ik zit nu met een probleem ik vond op girlscene een leuke blg over hoe je je haar lichter kon maken, er stonden verschillende tips ik koos de tip kaneel en conditioner dat je moet mengen tot een pasta en dat aanbrengen op de gewenste plekken ik wilde een ombre creeren dus alleen onderin en lichter naar boven. Maar nu het probleem ik zat er nog steeds op google een beetje naar te zoeken en nu las ik dat je haar er niet lichter van word maar juist bruin :frowning_face: ik weet natuurlijk niet zeker of het waar is maar straks is mijn haar bruin, ik heb trouwens blond haar (beetje de kleur van ashley/hannah uit prettylittleliars)

dus nu mijn vraag heeft iemand dit al eerder gedaan - en wat was het resultaat?

oja ikheb het nu 2 uur in mijn haar zitten en las net (10 minuten geleden) over dat bruin haar

HELPHELPHELP

Never trust the internet.

ehm haal het eruit en kijk zelf

ik hoop dat het niet waar is :frowning_face:

je ziet pas na een aantal uur resultaat maar ik ga het er inderdaad nu uit halen :slightly_smiling_face:

was je haar

kaneel heeft geen blekende powers dus het zal je haar niet lichter maken, misschien wel donkerder als je het niet goed uitwast :stuck_out_tongue:

kaneel maakt je haar idd donkerder als je het er wekelijks mee was dit heb ik zelf ook gedaan en het is idd donkerder geworden

dus ja het word niet lichter

x

OMG i love pretty little liars!

sorry… :grin:

OT: Ik heb een keer gelezen dat je ook iets kan maken met citroen of kamille, misschien dat je daarover wat meer op internet kan vinden?

Ik heb een blond shampoo, ik weet niet hoe die heet, maar ze zullen het vast bij meer merken hebben. Je moet je haar daarmee wassen, uitspoelen, drogen, dan een spray erop spuiten en weer drogen. Het kost best veel maar het werkt wel. Je moet dan wel in de zon gaan wil je dat het werkt. Misschien een tip om dat eens op te zoeken.

Ik denk niet dat het je haar in 1 keer een stuk donkerder maakt, maar het maakt het vooral niet lichter.

Ik zou zeggen… kapper!
Kost misschien ook wat geld, maar die heeft er het meeste verstand van.