Help! mijn haar is verbrand!

heee, weet iemand of dit een goede steiltang is? Heeft iemand deze, of een kennis van iemand?:slightly_smiling_face: want ik weet niet of 'ie wel van goede kwaliteit is, gezien de prijs…

De link:
https://online.kruidvat.n…vigationid=13010000000197

of deze, die zie ik nu pas:)

https://online.kruidvat.n…vigationid=13010000000197

Huh, ik snap de titel niet in verband met je vraag hahaha. Maar ot, geen idee!

haha nou, als die steiltang niet goed is…:slightly_smiling_face:

Oh zo natuurlijk. :'D Nja, misschien eens googlen of er ergens meningen staan?

Ik snap het verband ook niet.

Is je haar nu verbrand door vuur of door een (te hete) stijltang?

up:)

Hé wat jammer nou. Hoopte hier foto’s aan te treffen van verschroeid haar, maar helaas.

Ik verwachtte een zielig verhaal over een meisje wiens haar in de fik had gestaan, maar nee :’) & ik heb geen idee.

uitleg zou handig zijn?

Wat een dom topic.

Ohja, je haar is verbrand door je toekomstige steiltang (?), erg logisch.

Zo raar is het allemaal niet… ze is helderziend !

hihi, ik dacht even een leuk verhaal te gaan lezen dat je je haar hebt verbrand :grinning:
aaaahww :frowning_face:

OT: ik heb geen ervaring met een van deze 2! ik heb zelf de steiltang van de Action en die doet het ook prima!

Ik heb de tweede. Hij doet het goed, tot nu toe geen problemen mee gehad.

+1

Die 2e, Carmen, heb ik 2 jaar gebruikt. Wat een kuttang. Me haar stonk letterlijk naar die tang, hij steilde niet goed genoeg (Heb kroes/krullend haar). Nu gebruik ik de Philips Salon Straight ProProtect 230. Deze tang heeft meerdere standjes en zo’n koeler die je aan kan zetten, terwijl je je haar aan het stijlen bent. Zo is je haar minder heet en kan je het meerdere keren stijlen. Dit is nu mijn nummer 1 favo tang! Maar dit is mijn ervaring. =) Als je dun haar hebt van jezelf, zou ik die Philips kopen. (1e link)

Koop de 1e.

Waarschijnlijk werd er gezocht naar een dramatische topictitel. :’) En ik heb geen ervaring met die stijltangen, wel kan ik je de stijltangen van Chi en Remington aanraden.