Help, mijn haar is geel!!

Ik ben vandaag naar de kapper gegaan en heb mijn haren laten ontkleuren en blond geverft.
Nu kwam ik thuis en zag ik dat er veel geel in zat!
Hoe krijg je dat eruit?
Met zilvershampoo ? (ik heb gehoort dat het wel heel slecht voor je haar is , dus zat anders te denken aan er een iets donkerdere blonde spoeling op te zetten)

Tips pleas ,
voel me nu net een WK Kuikentje!

Misschien had even moeten wachten voordat de blonde verf erover heen ging. Maar je kan proberen nog een keer verf erover heen te doen?

Jaa ik was bij de kapper dus vetrouwde er eik op dat ze wel wist wat ze zou doen.
Als ik er nog een keer verf overheen doe , zou het gele dn weg gaan?
Wnt er zit geen rood in mn haar mr echt geeel :S

ach… geel wordt de nieuwe modekleur…

nee sorry, ik zou het niet weten behalve zilvershampoo. (ik heb ook wel eens ketchup gehoord ofzo)

Jaa ik had ook vn ketchup gehoord mr weet niet zeker of het klopt of n fabel is.
Ga t ff google.
Werkt zilver shampoo wel echt XD

zilvershampoo is ten alle tijden minder schadelijk dan weer verf/spoelingen etc.

Zilvershampoo gewoon even goed inmasseren en weer uitspoelen
niet in laten trekken ofzo, dan krijg je paarse gloed!

Zilver shampoo werkt wel echt. Trouwens wel erg slecht van je kapper ik zou er niet meer heen gaan. :wink:

Mijn haar was een keer grijzig door slechte verf uit Tsjechie, toen heb ik het laten drogen en erover heen gegaan met normale verf en toen was het wel weer aardig normaal.

zilver shampoo idd, en je mag het toch wel even in laten trekken, als je het elke dag doet kan je een paarse gloed krijgen

en ketchup kun je doen als je blonde haar groen is geworden, ff erop doen en weer uitspoelen maar dat is hier niet het geval

ik zou het wassen met zilvershampoo en goed inwerken en morgen terug gaan naar je kapper en een herstel behandling vragen, meestal doen ze dat gratis

succes!!!

haha, die opmerking dat het de nieuwe mode kleur vind ik echt geweldig!
Sorry ik moest het even zeggen ^^.
Kan je veder niet helpen.

Nee ik ga er ook nooit meer heen.
Ik zei nog toen ik weg liep, is het niet gelig ?
Hun : neee joh mooi!

Ik was buite en keek in auto ruiten enzo , zag gewoon knal geel :S
Heb zelfs van wanhoop aan een vrouw in de bushalte gevraagt of het geel was :blush:

Maar hoevaak moet je je haren wassen met zilvershampoo voor het effect heeft?

een blonde spoeling is dus geen optie :stuck_out_tongue:

Want vind dit best eeh , apart :stuck_out_tongue:

haha uhmm je moet het wel bijhouden met zilvershampoo want paars is de tegen kleur van geel dus het kan wel terug komen,

je kunt ook een matte blonde spoeling kopen, mijn advies is ga naar een kapperswinkel, zij kunnen je een goed advies geven en niet zomaar bij de drogist wat kopen want zometeen heb je nog een ergere kleur:P

jemig, ik zou helemaal flippen op die kapper(s).
maar uhm; geen tips. geen ervaring met blond haar(verf).

succes ermee!

Terug naar die kapper gaan! en hun moeten er maar voor zorgen dat het goed wordt!!!

iniedergeval terug gaan en je geld terugvragen, dit soort dingen mogen niet gebeuren. voorderest zou ik absoluut niet nog een keer je haar verven, dat is heel slecht. je zou het hooguit misschien met henna kunnen doen, maar dat geeft alleen je donkere kleuren. ketchup werkt alleen bij groen. verkleurd haar door bijvoorbeeld chloor (zwemmen). maar zoals ik al zei, terug naar de kapper!

Idd, terug gaan naar die kapper!
Het is toch hun verantwoordelijkheid dat jij krijgt wat je wilt!
Ze moeten het dan wel veranderen!

fotooo

NEEEEEEEEEEEE niet met henna gaan proberen te kleuren. Dat kan héél verkeerd uitpakken, henna op chemisch gekleurd haar.

Idd de zilvershampoo proberen en terug naar de kapper.